امیرپویا دانشوریان در المپیاد جهانی علوم زیست‌شناسی مدال طلا و نقره کسب کرد

اصفهان (پانا) - یکی از دانش‌آموزان شهرستان دهاقان که در سال گذشته به کمک دو نفر از معلمین این شهرستان موفق شده بود مدال طلای المپیاد جهانی علوم زیست‌شناسی را کسب کند از مسیری که طی کرده می‌گوید.

کد مطلب: ۱۲۴۱۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
امیرپویا دانشوریان در المپیاد جهانی علوم زیست‌شناسی مدال طلا و نقره کسب کرد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، در شرایطی که اکثر دانش‌آموز شرکت‌کننده در المپیادهای علمی جهانی از مدارس استعدادهای درخشان هستند، اما یکی از دانش‌آموزان دبیرستان شهید رضویان شهرستان دهاقان در سال گذشته موفق شده چندین مدال در المپیاد جهانی علوم زیست‌شناسی کسب کند.

امیرپویا دانشوریان که سال گذشته از دبیرستان شهید رضویان شهرستان دهاقان موفق شده بود در المپیاد جهانی علوم زیست‌شناسی حائز چندین مدال طلا و نقره شود، اظهار کرد: در سال گذشته به‌خاطر اختلاف زیاد در بارم‌بندی موفق به کسب مدال طلا در المپیاد جهانی علوم زمین‌شناسی شدم و در سال ۹۸ نیز در مسابقات علوم آزمایشگاهی دانشگاه امیرکبیر در رشته شیمی به همراه اساتید خودم آقایان اعلایی رتبه دوم کشوری را کسب کردم.
وی افزود: برادران علایی در کسب موفقیت‌های من نقش بسزایی داشتند و در طی ۵ سالی که افتخار شاگردی آنها را داشتم با برگزاری آزمون‌های سخت، تدریس به‌موقع و تسلط در تمام حوزه‌ها من را همراهی کردند که از هر دوی این عزیزان تشکر می‌کنم.

محمد و رضا علایی از دبیران تلاشگر زیست و شیمی در دهاقان هستند و معتقدند که امیرپویا دانشوریان توانسته با پشتکار، هوش و همت خود این مسیر را طی کند و در آینده درخشان‌تر ظاهر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار