رئیس کمیته منابع انسانی شورای شهر تهران:

مشکلات انتقال سند زمین‌های تعاونی مسکن شهرداری تهران حل شود

تهران (پانا) - رئیس کمیته منابع انسانی شورای شهر تهران خواستار حل مشکلات انتقال سند زمین‌های تعاونی مسکن شهرداری شد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات انتقال سند زمین‌های تعاونی مسکن شهرداری تهران حل شود

ناصر امانی ضمن تشکر از شهردار و معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران گفت: بعد از سال‌ها که بحث تامین مسکن کارکنان شهرداری تعطیل شده بود و کسی پاسخگوی تعاونی‌های مسکن شهرداری نبود، دیروز اولین جلسه ستاد سامان‌دهی مسکن کارکنان در این دوره برگزار شد و خبر آن باعث خوشحالی و ایجاد امیدواری در تعاونی‌های مسکن کارکنان شهرداری تهران شد.

وی ادامه داد: در دوره سوم و چهارم تعاونی‌های مسکن شهرداری تهران برای کمک به خانه‌دار شدن کارکنان راه‌اندازی زیادی شد اما متاسفانه زمین‌هایی که به تعاونی ها واگذار شده بود انتقال سندشان انجام نشده و علی رغم این که تعاونی‌ها مبالغ زمین را پرداخت کردند، حتی بعضا ساختند و در آنها ساکن شدند اما هنوز انتقال سندشان انجام نشده و مشکلاتی با زمین شهری دارند. مثل مشکلاتی که در شهرک مروارید در منطقه 22 وجود دارد و نزدیک به هزار خانواده شهرداری در آنجا ساکن هستند و 9000 واحد در حال ساخت است.

این عضو شورا اضافه کرد: ضمن تشکر می‌خواهم که این مشکلات را نیز در دستور کار ستاد ساماندهی مسکن قرار بگیرد و با حل این مشکلات کار خوبی که از دوره قبل نیمه تمام مانده بود تمام شود. با مصوباتی که اخیرا مجلس در خصوص نهضت ملی مسکن داشته دست شهرداری حتی نسبت به دوره قبل بیشتر باز است و در حاضر بر اساس مصوبه دولت، مجلس زمین را رایگان در اختیار انبوه سازان قرار می‌دهند. آقای فروزنده که کار را شروع کرده به این موضوع توجه بیشتری کنند و به این امید جامه عمل بپوشد و شوق و ذوقی که پخش خبر آن در بدنه شهرداری ایجاد کرده به منصه عمل و ظهور برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار