طاهر علمی: پانا توانست با دانش‌آموزان فعال، قدم‌های مهمی در عرصه رسانه بردارد

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی با اشاره به اهمیت رسانه و توجه به علایق مخاطب، فعالیت‌های خبرگزاری پانا را قدم‌های مهم در عرصه رسانه دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۱۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
طاهر علمی: پانا توانست با دانش‌آموزان فعال، قدم‌های مهمی در عرصه رسانه بردارد

دوره تکمیلی تربیت مدرس خبرگزاری پانا به صورت ویدئو کنفرانس و هماهنگ با سراسر کشور در آذربایجان شرقی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، سرپرست خبرگزاری پانا آذربایجان شرقی و مدرسین کشوری این خبرگزاری برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به اهمیت رسانه گفت: رسانه از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که مخاطبان آن‌ها مردم هستند. یک رسانه باید اطلاعاتی دقیق و درست در اختیار مخاطب قرار دهد و در این راستا به علایق و سلایق مخاطب خود دقت داشته باشد.

طاهر علمی افزود: خبرگزاری پانا به دلیل دانش‌آموز محور بودن، عمدتا مخاطب دانش‌آموز دارد و توانسته تا با دانش‌آموزان فعال قدم‌های مهمی را در عرصه رسانه بردارد.

همچنین در این جلسه سرپرست خبرگزاری پانا آذربایجان شرقی ضمن خوش‌آمدگویی به مدرسین این خبرگزاری گفت: دوره تربیت مدرس خبرگزاری پانا در سال قبل برای مدرسین کشوری این خبرگزاری برگزار شده و امسال این دوره به صورت مکمل دوره قبل برگزار می‌شود.

بیتا غضنفر اقدم افزود: دانش‌آموزان زیادی را در این خبرگزاری مشاهده کرده‌ایم که توانسته‌اند با تلاش و کوشش خود و در راستای آموزش‌های این خبرگزاری به مقام‌های بالاتری برسند.

وی ادامه داد: در هر خبرگزاری دولتی در استان آذربایجان شرقی و یا در سایر استان‌ها حداقل یک نفر تربیت یافته خبرگزاری پانا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار