مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران:

نشاط مربیان پیشتاز بهترین الگو برای ایجاد انگیزه بین دانش‌آموزان است

جوادآباد (پانا)- مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌‌های تهران در بازدید از دبیرستان دخترانه عدالت جوادآباد، خلاقیت و ابتکار و نشاط مربیان پیشتاز را بهترین الگو برای ایجاد انگیزه بین دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۰۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نشاط مربیان پیشتاز بهترین الگو برای ایجاد انگیزه بین دانش‌آموزان است

بازدید از مدارس منطقه جواد‌آباد با حضور ابوالحسن قلی‌زاده مدیر سازمان دانش‌‌آموزی شهرستان‌های تهران، زیبا جواهری‌نیا کارشناس سازمان دانش‌‌آموزی استان، نغمه خسروی، معاون پرورشی اداره آموزش و‌پرورش جواد‌آباد و ملیحه خواری کارشناس سازمان دانش‌‌آموزی منطقه انجام شد.

قلی‌زاده در این بازدید از دبیرستان دخترانه عدالت ضمن تقدیر و تشکر از خلاقیت‌‌ها و ابتکارات خوب مدیر و معاون این آموزشگاه بیان کرد: سازمان دانش‌‌آموزی با هدف نشاط و شادابی در سایه آموزش‌‌های کاربردی برای زندگی بهتر دانش‌‌آموزان تاسیس شد و مربیانی نیز تربیت شدند تا علاوه بر شور و نشاط بین دانش‌‌آموزان، در درجه اول خودشان انگیزه‌‌بخش این شادی باشند.

قلی‌زاده در ادامه اظهار کرد: برگزاری برنامه‌‌های گروهی با مشارکت حداکثری دانش‌‌آموزان در مدارس بهترین راه برای ایجاد این الگوبخشی است. برگزاری مانور‌های سراسری همراه با سرود‌های مخصوص پیشتازان بوجود آورنده نشاط و شادابی دانش‌‌آموزانی است که در این ایام کرونا آسیب دیده‌‌اند. اگر دانش‌‌آموز با نشاط و شاداب باشد، این شادابی را تا پایان روز همراه خود دارد و می‌‌تواند این نشاط را به خانواده و حتی جامعه خود تزریق کند.

در پایان هماهنگی‌‌های لازم برای اجرای مانور یاوران انقلاب در دهه مبارک فجر انجام شد و عکسی به یادگار نیز در کنار کرسی یلدای چیده شده در این آموزشگاه گرفته شد.

خبرنگار پانا: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار