دوره‌های تربیت مربی باید در مسیر مناسب قرار گیرد

شهرری(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در جلسه افتتاحیه دوره تربیت مربی گام دوم انقلاب اسلامی از اهداف و برنامه‌های این دوره گفت.

کد مطلب: ۱۲۴۰۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دوره‌های تربیت مربی باید در مسیر مناسب قرار گیرد

سید مجتبی هاشمی مدیر اداره کل آموزش‌ و پرورش شهرستانهای استان تهران در گفتگو با پانا اظهار کرد: یکی از وظایفی که دستگاه تعلیم و تربیت به عهده دارد این است که دانش‌آموزان را در تراز انقلاب اسلامی تقویت کند و ارزش‌های انقلاب را بتواند به روش‌های مختلف به نسل جوان معرفی کند، به همین منظور برای رسیدن به این هدف باید از گروه فرهنگیان کار را آغاز کنیم.

هاشمی در ادامه افزود: اولین دوره تربیت مربیان گام دوم انقلاب برگزار شد که در دوره اول شاهد حضور علاقه‌مندان بوده‌ایم، مهمترین اصل در این دوره‌ها این است که دوره‌ها باید در مسیر مناسب خود قرار گیرد؛ دوره‌ها به صورت دو روزه تعریف شده‌است که سه گروه را شامل می‌شود، تا اواخر هفته در خدمت معلمین خواهیم بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این دوره به صورت دوره‌های مقدماتی برای تربیت معلم برگزار می‌شود؛ در مراحل بعدی تربیت معلم را نیز داریم، همچنین در بیست و یک منطقه اداره آموزش‌ و پرورش شهرستانهای استان تهران فراگیری مناسبی در حوزه فرهنگیان داریم؛ چهل‌وشش هزار فرهنگی و یک میلیون و صد هزار دانش‌آموز در پیش رو داریم.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار