عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

انتقاد به کاهش درآمدهای شهرداری تهران از محل نصب دکل‌های مخابراتی

تهران (پانا) - یک عضو شورای شهر تهران نسبت به کاهش اختیارات شورا درخصوص تعیین تعرفه‌های نصب دکل‌های مخابراتی و کاهش درآمدهای شهرداری از این محل انتقاد کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد به کاهش درآمدهای شهرداری تهران از محل نصب دکل‌های مخابراتی

احمد صادقی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به اینکه بی‌توجهی شرکت ارتباطات سیار و در عین بی‌تفاوتی کسانی که عرق به شهرداری ندارند به نظر می رسد ردپای کسر درآمد شهرداری و افزایش درآمد جاهایی که تعارض منافع وجود دارد مشهود است، گفت: این بی‌تفاوتی تاثیر خود را در لایحه بودجه ۱۴۰۱ گذاشته است. بند ه تبصره ۷ لایحه بودجه می‌گوید به‌منظور بهره‌گیری از منافع ملی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی که شهرداری تهران نیز جزو آن می‌شود مکلف هستند با اعلام وزارت ارتباطات و در صورت داشتن ظرفیت ابنیه و زیرساخت‌های خود را از قبیل کانال‌ها، داکت‌ها، تیرهای انتقال و فضاهای مناسب نصب تجهیزات خود را وفق تعرفه‌های مصوب کمیسیون تنظیم مقررات رادیویی در اختیار اپراتورها قرار دهند.

صادقی افزود: اینها تا به امروز در اختیار شهرداری تهران بوده و تعرفه‌های نصب دکل را شورای شهر مشخص می‌کرد و قسمتی از درآمدهای شهرداری تهران محسوب می‌شد. با توجه به اینکه این بی‌توجهی در تبصره بودجه آمده و از شهر دار تهران درخواست می‌کنم ابطال آن را در دولت و مجلس پیگیری کنند و تاکید بر کسب درآمد شهرداری تهران داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار