هشدار عضو شورای شهر تهران درخصوص ایمنی گود برج میلاد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی درخواست کرد که شهرداری تهران موضوع ایمنی گود برج میلاد را دنبال کند زیرا در این گود، زمان از دست رفته است.

کد مطلب: ۱۲۴۰۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
هشدار عضو شورای شهر تهران درخصوص ایمنی گود برج میلاد

مهدی عباسی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به گودهای پُر خطر شهر تهران گفت: بارندگی در تهران به دلیل گودهای رها شده در سطح شهر تهران نگرانی ایجاد می‌کند. مهم‌ترین آنها شاید گود برج میلاد باشد. عاجزانه تقاضا می‌کنم شهرداری این مسأله را دنبال کند. در بحث گود برج میلاد در یک زمان از دست رفته هستیم.

وی ادامه داد: نتایج مطالعات این گود ما را نگران می‌کند و علاوه بر خسارت جانی خسارت مالی سنگین نیز در بر خواهد داشت. علاوه بر گود برج میلاد در مناطق نیز گودهای مشابه داریم و باید با سازندگان جلسه گذاشت و به سرعت تعیین تکلیف شوند و اگر تصمیم به ساخت و ساز ندارند حتما باید پُر شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران یادآور شد: وضعیت گودهای رها شده در مناطق نیز خوب نیست، در تقاطع آیت‌الله سعیدی در منطقه ۹ گودی را روز گذشته دیدم که خوف‌انگیز و وحشت‌‌آفرین بود که لازم است هرچه سریع‌تر شهرداران مناطق با سازندگان آنها جلسه بگذارند تا اگر قصدی بر ادامه ساخت‌وساز نداشته باشند نسبت به پر کردن و ایمن سازی آن اقدام شود.

عباسی در ادامه با اشاره به ساخت‌وساز غیرمجاز در مناطق تهران گفت: از نظر قانونی این نوع ساخت‌وساز تخلف مدیریت شهری است که نه جلوی آن را می‌گیرند و نه بعدا اقدام مناسبی را انجام می‌دهند، در ساخت‌وساز غیرمجاز علاوه بر این‌که عامه مردم از این زد و بندها دچار خسارت می‌شوند، افراد زیاده‌خواه نیز به حقوق نامشروع و نامتعارف می‌رسند که لازم است هرچه سریع‌تر به شهرداران مناطق ابلاغ شود که جلوی این ساخت‌وسازهای غیرمجاز را بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار