حمیدی مقدم خبر داد؛

حضور وزیر ارشاد در مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت

تهران (پانا) - دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه جشنواره خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور وزیر ارشاد در مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت

به گزارش ایرنا، محمد حمیدی‌مقدم در خصوص جزئیات برگزاری اختتامیه «سینماحقیقت»، اظهار کرد: مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره سینما حقیقت، ۶ بعد از ظهر پنجشنبه (۲۵ آذرماه) در تالار وحدت برگزار خواهد شد و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در مراسم اختتامیه حضور خواهند داشت.

وی در مورد سایر مدعوین این مراسم، گفت: خانواده مستند مانند همیشه بی‌زرق و برق در این مراسم حضور دارند و مسئولان دیگری چون محمد خزاعی ریاست محترم سازمان سینمایی، رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه و منابع سازمان سینمایی، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در مراسم اختتامیه خواهند بود.

وی افزود: دوستان رسانه‌ای ما سهمیه مخصوص برای حضور در این مراسم دارند که از روابط عمومی، سهمیه‌شان را دریافت می کنند؛ امروز سه‌شنبه (۳ آذرماه) کارت اختتامیه توزیع شده است و مشکلی برای پوشش وجود ندارد.

حمیدی‌مقدم خاطرنشان کرد: ویژه برنامه جشنواره «سینماحقیقت» در شبکه مستند، اختتامیه این رویداد را پنجشنبه (۲۵ آذر)، را به‌طور کامل پوشش می‌دهد و علاوه بر آن با برگزیدگان به مصاحبه خواهد پرداخت.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی‌مقدم از ۱۸ آذرماه شروع شده و تا ۲۵ آذرماه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار