پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هدف جشنواره نوجوان سالم است

جوادآباد (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش جوادآباد در راستای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را هدف جشنواره نوجوان سالم دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۹۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هدف جشنواره نوجوان سالم است

نغمه خسروی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش جوادآباد در راستای اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را هدف جشنواره نوجوان سالم دانست.

خسروی در این گفتگو بیان کرد: در راستای اجرای فعالیت‌های پیشگیرانه و گسترش نهضت فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، سه مرحله اجرایی می‌شود. خلاقیت‌های دانش‌آموزی که با هدف به کارگیری ذهن و ابتکار دانش‌آموزان برگزار می‌شود. ابتکارات مدرسه‌ای که به نوعی نقش همکاری و همراهی کادر مدارس با دانش‌آموزان را نمایان می‌کند. پیشگیری از رفتارهای پرخطر و بهداشت روان که به نوعی درگیر کردن مشاوران مدارس با دانش‌آموزان و شناسایی افراد مشکل‌دار و هدایت دانش‌آموزان و مشورت کردن با خانواده‌های آنها است.

وی در ادامه به نقش مهم دانش‌آموزان و مدیر و مشاوران مدارس اشاره کرد و گفت: اگر همراهی مشاوران و اطلاعات به روز آنها با دانش‌آموزان به نحو مطلوب انجام گیرد، جامعه‌ای سالم و نوجوانانی سالم‌تر پیش روی آینده خواهیم داشت. انتظار می‌رود با توجه به رویکرد مسابقات که اهدافی مبتنی بر آموزش و آگاه‌سازی نوجوانان را دنبال می‌کند، شاهد تبلیغات حداکثری مدارس جهت شرکت در فراخوان یازدهمین دوره این جشنواره باشیم.

خبرنگار پانا: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار