واکنش خطیب‌زاده به سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونسیتی به امارات

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به امارات متحده عربی، با هشدار جدی نسبت به هرگونه اقدامی که به تثبیت حضور مخرب و فتنه‌انگیز این رژیم جعلی در منطقه مهم غرب آسیا منجر شود، گفت این گونه اقدامات مخل تامین امنیت منطقه بوده و برخلاف مصالح و منافع امت اسلامی و مردم منطقه و کشورهای عرب انجام‌ می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۹۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
واکنش خطیب‌زاده به سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونسیتی به امارات

به گزارش وزارت امور خارجه، سعید خطیب‌زاده با یادآوری آرمان همیشگی و قطعی آزادی قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمین جهان، گفت: مردم منطقه اقدامات شرورانه و کینه‌توزانه رژیم صهیونیستی که علت‌العلل و ریشه اصلی مصائب منطقه است را، از یاد نبرده ‌و مخالف روند عادی‌سازی با این رژیم باقی خواهند ماند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: پذیرش نخست‌وزیر رژیم نامشروعی که مسبب، مبدا و عامل ناامنی و تنش و جنگ‌افروزی طی بیش از ۷۰ سال گذشته در جغرافیای کشورهای عربی و اسلامی است، در حافظه تاریخی ملت فلسطین، مردم منطقه و کلیه آزادیخواهان جهان، ثبت و ضبط می‌ماند.

خطیب‌زاده در پایان تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس دشمن اول جهان اسلام و کشورهای عربی بوده و هیچ اقدامی در مسیر عادی‌سازی نمی‌تواند آرمان بلند فلسطین را به محاق ببرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار