سومین روز از هفته قرآن و عترت در دفتر امام جمعه کوهرنگ

کوهرنگ (پانا) - همزمان با سومین روز هفته قرآن، عترت و نماز کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ با نماینده ولی فقیه در شهرستان کوهرنگ دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۲۳۹۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
سومین روز از هفته قرآن و عترت در دفتر امام جمعه کوهرنگ

صفر موسایی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش، روح الله فرامرزی معاونت پرورشی و تربیت بدنی، باقر زمانی پرست معاونت پشتیبانی و برنامه ریزی و جمعی از کارشناسان حوزه ریاست، پرورشی، آموزش و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ با حجت الاسلام علی محمدی امام جمعه شهر چلگرد دیدار کردند.

در این‌دیدار که به مناسبت گرامیداشت هفته قران، عترت و نماز برگزار شد صفر موسایی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام و المسلمین محمدی از آمادگی مجموعه اموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ برای همکاری‌های بیش از پیش با دفتر نمایندگی ولی فقیه و حوزه علمیه در شهرستان کوهرنگ تاکید کرد.

همچنین در این دیدار روح الله فرامرزی معاونت پرورشی و تربیت بدنی ضمن گرامیداشت ایام مبارک ولادت حضرت زینب (س) و هفته قرآن، عترت و نماز از کسب رتبه اول حوزه پرورشی شهرستان در بین مناطق هفده گانه استان در دستیابی مطلوب به شاخص های ارزیابی اعلامی از سوی اداره کل آموزش و پروش استان خبر داد.

خبرنگار هادی علیمردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار