هشدار پلیس درباره سارقان پستچی

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقی که در پوشش پستچی اقدام به سرقت از منازل شهروندان می کرد، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
هشدار پلیس درباره سارقان پستچی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران، سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: عوامل کلانتری ۱۱۵ رازی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی فردی را در حال فرار مشاهده کردند که شهروندان به تعقیب وی می‌پرداختند.

وی افزود: ماموران کلانتری بلافاصله وارد عمل شدند و پس از مدتی تعقیب و گریز متهم را دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از وی یک قبضه سلاح جنگی با ۹ فشنگ کشف کردند.

سرهنگ موقوفه ای تصریح کرد: عوامل عملیات کلانتری ۱۱۵ رازی به محلی که متهم از آنجا متواری شده بود مراجعه و طی تحقیقات پلیسی و اظهارات شاکی و شهود مشخص شد متهم ابتدا با عنوان پست چی و با دردست داشتن پاکت نامه به درب منازلی که ظاهرمجللی داشته مراجعه و با زدن زنگ واحدها به ساکنان خود را پست چی معرفی و پس از باز کردن درب توسط ساکنین وارد ساختمان شده و با مراجعه به درب ورودی واحد با استفاده سلاح جنگی قصد زورگیری را داشته که با تعداد بالای ساکنین ساختمان روبرو و متواری می‌شود.

وی افزود: متهم دستگیر شده به کلانتری دلالت و با تحقیقات فنی پلیسی به بزه انتسابی اعتراف و اظهار کرد، اسلحه را از استان‌های غربی کشور خریده است و قصد سرقت داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار