دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب اعتبارات عمرانی همت کنند

اردبیل (پانا) - فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد همه دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به جذب اعتبارات مصوب حوزه عمرانی اقدام کرده و مانع از برگشت این اعتبارات به خزانه شوند.

کد مطلب: ۱۲۳۸۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب اعتبارات عمرانی همت کنند

مسعود امامی یگانه، فرماندارشهرستان اردبیل در جلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تسهیل سرمایه‌گذاری در شهرستان اردبیل اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسهیل روند سرمایه‌گذاری در شهرستان باید به عنوان اولویت مهم همه دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اعتبارات عمرانی شهرستان اردبیل بالغ بر ۱۲۵ میلیارد تومان بوده و همه دستگاه‌ها ضروری است نسبت به جذب و تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام پیگیری و نظارت لازم داشته باشند.

فرماندار اردبیل بر مدیریت مصرف آب با توجه به وضعیت خشکسالی به ویژه در بخش آب شرب و کشاورزی تاکید کرد و گفت: شرکت آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام دهند.

امامی یگانه افزود: با توجه به نزدیکی فصل زمستان مدیریت مصرف انرژی نیز نیازمند توجه همگانی به ویژه در ادارات و مجموعه‌های تابعه است.

فرماندار اردبیل با تاکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به ویژه در حاشیه شهرها و روستاها خاطرنشان کرد: در روستاها با محوریت بخشداران، دهیاران، شوراها و در شهرها با محوریت شهرداری‌ها و همکاری سایر ارگان‌های ذیربط جلوی هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار