رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها برای آشنایی مردم با نمایشگاه مجازی کتاب

اصفهان ( پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد باید از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها استفاده و مردم را با ویژگی‌ها و مزایای نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان آشنا کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها برای آشنایی مردم با نمایشگاه مجازی کتاب

به گزارش روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان بیان کرد: شیوع ویروس کرونا طی دو سال اخیر فعالیت‌های اجتماعی در بسیاری از حوزه‌ها را محدود کرده است؛ مانند برگزاری نمایشگاه کتاب که برای مردم اهمیت زیادی داشت.

وی افزود: اکنون اگرچه با توجه به بهتر شدن وضعیت شیوع کرونا و گستره وسیع واکسیناسیون در کشور ما کمتر دچار مشکل هستیم اما برگزاری نمایشگاه کتاب به شکل مجازی می‌تواند نقش موثری برای مردم و ناشران داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن بیان اینکه هنوز هم به دلیل استمرار شرایط بیماری کرونا جابجایی و رفت و آمدها سخت است، ادامه داد: اکنون به دلیل حضور مردم در فضای مجازی و دسترسی گسترده جامعه به این فضا، امکانی فراهم شده است تا مردم از نمایشگاه مجازی خرید داشته باشند.

وی با اشاره به تجربه موفق نمایشگاه مجازی کتاب تهران در سال گذشته، عنوان کرد: با توجه به استقبال خوب مردم شهرهای مختلف از جمله اصفهان از نمایشگاه‌ مجازی کتاب، این رویداد فرهنگی می‌تواند کمک خوبی به مردم و علاقه‌مندان به حوزه کتاب باشد.

محمدنورصالحی در پایان گفت: بهتر است در این زمینه از امکانات شهری و استانی برای آگاهی و اطلاع‌رسانی مردم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها استفاده و مردم را با ویژگی‌ها و مزایای نمایشگاه مجازی کتاب آشنا کرد. مردم باید مطلع شوند که با حضور در نمایشگاه مجازی کتاب می‌توانند با طیف گسترده‌ای از تنوع موضوعی و کتابی روبرو شوند که انتخاب کتاب خوب را برای آن‌ها آسان‌تر می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار