پیام تسلیت عضو مجلس خبرگان رهبری در پی درگذشت معاون نهضت سواد‌آموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - نماینده مردم کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ، مدیرکل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی و مدیر سازمان دانش‌آموزی استان در پیام‌های جداگانه درگذشت معاون نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش و خبرنگار پیشکسوت را تسلیت گفتند.

کد مطلب: ۱۲۳۸۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت عضو مجلس خبرگان رهبری  در پی درگذشت معاون نهضت سواد‌آموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

در متن پیام آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحمت و رضوان خدا بر فرهنگی عزیز، و عزیز شناخته شده استان آقای سید حمدالله خواهش نیک، سید بزرگواری که مردم عزیز استانمان او رو به خوبی میشناختند با بیان او با گزارشهای او با خبرهای او آشنا بودند با ادب و متانت او در گزارشگریش آشنا بودند با صبغه فرهنگی گزارشهایش کاملا آشنا بودند.

وقتی که در برابرشون قرار می گرفت احساس می کردند اینک اگر گزارشی داده میشود در غایت متانت و درستی و حاکی از یک آسیب شناسی فرهنگی در جامعه است.

خدایش او را رحمت کند.

انسان مسئولیت شناسی که که اگر به او پستی واگذار می‌شد به خوبی آن را انجام می‌داد در صدا و سیما و این جایگاهی که اخیرا حضور داشت یعنی مسئولیت نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش من خود شاهدم که به خوبی تلاش میکرد و جدی بود پای کار می ایستاد و تا هدف مسئله رو دنبال می‌کرد.

ادب و متانت حضور او، روی خوش او چیزی بود که همه دوستانش به او اعتراف داشتند واقعا جای تاسف داشت که در این سن جوانی از میان ماها برود و داغ فوت او بر دل عزیزانش بستگانش و دوستانش بماند.

اما امیدوارم که خدای متعال او را بر سر سفره اجدادش سر سفره کرامت و رحمت و نور مهمان کند خدای متعال هر انچه از رفتار نیک و شایسته انجام داد برای او نوری در مسیر برزخ و قیامت قرار دهد انشاء الله، مخصوصا تسلیت عرض میکنم به خانواده مکرم ایشان به فرزندان ایشان به بستگان دور و نزدیک ایشان به سادات بزرگوار امام زاده علی(ع) که به شدت حساسیت داشت تا مراسم مربوط به سادات بزرگوار با آبرومندی برگزار شود، و به خصوص و به ویژه به فرزند عزیز ایشان که دوست داشت شیوه پدر را در حیات و زندگیش جاری بکند به ایشان تسلیت عرض میکنم و توصیه میکنم به ایشان و همه فرزندان ایشان که همه خوبیهای او را به عنوان یک الگو در زندگی قرار بدهید، و انشاء الله به او عمل کنید.

خداوند متعال به صبری که میکنید اجر بدهد بردباری نیک

سید شرف الدین ملک حسینی

نماینده مردم کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری

پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش:

*الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ*
در کمال تا‌سف و تاثر و با قلبی آکنده از حزن و ماتم ، عروج ملکوتی زائر الرضا (ع) ، دردانه فرزانه، سفیر محبت و دوستی و بزرگمرد میدان خدمت و ایثار *استادسید حمدالله خواهش نیک(رضوان الله تعالی علیه)* معاون لایق ، باکفایت و خدوم سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان را به آحاد جامعه رشید و فهیم استان ، فرهنگیان فرهیخته و اصحاب رسانه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم . زنده یاد مردی بزرگ از سلاله پاک سادات امامزاده علی بود که چون خورشیدی مشعشع در آسمان علم و ادب و رسانه استان درخشید . آموزش و پرورش استان با وجود او معطر و خوشرنگ بود. همه از او درس می آموختند. سرفصل درسهایش متعدد ، زیبا ، شیرین و سازنده بود. ادب و نزاکت ، درستکاری و صداقت ، تخصص و مهارت ، شخصیت و اصالت ، پشتکار و استقامت ، فروتنی و متانت ، دوستی و رفاقت ، امانتداری و صیانت ، خداجویی و عدالت ، گذشت و معرفت ، ایثار و شرافت تنها گزیده ای از درسهای او بود .

او نماد نامیرای فرهنگ سازمانی ، مروج ناب رفتار سازمانی و مایه عزت و اعتبار نهاد مقدس تعلیم و تربیت استان بود. مهربانیش از جنس فرزانگی بود و فرزانگیهایش نه تنها بر پایه هوش و ذکاوت و علم و خرد و اخلاق ، که بهره از معنویت اجداد امجاد و طاهرینش داشت.

عطر وجودش آرامش بخش و کلامش نغز و گره گشا بود. عزم و همت مردانه داشت و با هوش و سخت کوش و پرجنب و جوش بود. اینک او بر سفره ائمه هدی(ع) میهمان است و چشم به رحمت و مغفرت خداوند متعال دارد.

اینجانب با قلبی محزون و چشمی گریان ، مصیبت بزرگ عروج ملکوتی *زنده یاد استاد فرهیخته و والا مقام ، سید حمدالله خواهش نیک (رضوان الله تعالی علیه)* را به خانواده مکرم و داغدار، اعزه بزرگوار، اقوام ، خویشاوندان، دوستان، آشنایان و به ویژه جامعه فرهنگیان استان و خانواده بزرگ سواد آموزی و اصحاب رسانه صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن به حق پیوسته، آمرزش ، آرامش و علو درجات و برای جمیع بازماندگان و دوستداران صبری جمیل و اجری جزیل مسئلت می نمایم.
سعدی به روزگاران مهری نشسته در دل
بیرون نمی توان کرد (حتی) به روزگاران
روحش شاد و یادش تا ابد گرامی
هادی زارع پور
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

پیام تسلیت معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان:

وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْ ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ.
الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ
با نهایت تأسف و تأثر فراوان عروج ناباورانه همکار خدوم فرهنگی، زائرالرضا برادر بسیجی «سید حمدالله خواهش نیک» معاون نهضت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و مجری توانمند صدا و سیمای استان را به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان و خاصه به سادات جلیل القدر و خانواده محترم ایشان و بویژه به «همسر و فرزندان بزرگوارش» تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن عزیز سفر کرده طلب رحمت و مغفرت و برای جمیع منسوبین و بازماندگان صبر جزیل و اجر جمیل مسئلت می نماید.
روح شان شاد و یادشان تا ابد گرامی باد

سید بهاء الدین ملک حسینی
معاون پرورشی و فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان

پیام تسلیت مدیر سازمان دانش آموزی استان:

((کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام))

درگذشت ناباورانه فرهنگی نیک نام و اخلاق مدار
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان،خبرنگار محبوب صداوسیمای استان و مدرس دانشگاه
زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک
در جوار حرم مطهر رضوی همه مارا در بهت و اندوه فرو برد.

این فرهنگی عزیز جلوه ای از صبوری، فداکاری در کلام و رفتار بود و بی شک روح بلند این همکار پرتلاش و ایثارگر نزد خداوند سبحان دارای ارج و قرب بوده و نام و یاد او جاودان و زنده بر لوح دل ها ماندگار خواهد ماند.

بدیوسیله این مصیبت دردناک را به جامعه بزرگ فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد،اصحاب رسانه، جامعه دانشجویی و دانش آموزی استان و خانواده مکرم آن فقید جاوید، بویژه همسر و فرزندان گرانقدر ایشان، تسلیت و تعزیت می گویم و از پیشگاه یگانه خالق هستی، برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایم.

سید نظام مرادی
مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار