نوری: مدارس را به سمت یادگیری «نذر خدمت» ببریم

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت باید بتوان مدارس را به سمت یادگیری «نذر خدمت» برد در این راستا خیرینی وجود دارند که این مسئولیت اجتماعی را انجام می‌دهند.

کد مطلب: ۱۲۳۸۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نوری: مدارس را به سمت یادگیری «نذر خدمت» ببریم

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در مراسم تقدیر از دانش‌آموزان دختر پژوهشگر، اظهار کرد: هفته پژوهش نمادی است برای اینکه به این بازگردیم که در تمامی نظام‌های پرورشی چه اقدامی انجام دادیم. ما امروز در سطحی از سواد قرار داریم که سواد اسمی به آن گفته می‌شود. مرحله بعدی سواد، سواد مفهومی است و سپس مرحله سواد عملکردی است و سطح چهارم سواد،‌ سواد چند بعدی است یعنی علاوه بر اینکه دانش‌آموز کار را یاد گرفته به کارآفرین تبدیل می‌شود بر همین اساس نسل چهارم مراکز آموزشی به چند بعدی کردن دانش‌آموزان اختصاص داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در ایام کرونا شاهد نذر خدمت بودیم، افزود: خیرینی داریم که دارای مسئولیت اجتماعی هستند و نذر خدمت می‌کنند. با شیوع کرونا بسیاری از افراد به پرستاران کمک می‌کردند. برخی نیز بیماری زمینه‌ای داشتند اما مسئولیت اجتماعی برایشان مهم بود. ما باید مدارسمان را به این سمت ببریم.

گفتنی است در این مراسم از دانش‌آموزان دختر پژوهشگر به مناسبت هفته پژوهش، باحضور وزیر آموزش و پرورش و معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار