گواهینامه ثبت انجمن صنفی سراسری بازیگران تئاتر صادر شد

تهران(پانا) - انجمن صنفی سراسری بازیگران تئاتر که در تاریخ 26 شهریور ماه 1400 و پس از برپایی مجمع عمومی موسس و انتخاب هیات مدیره از سوی اعضا انجمن بازیگران خانه تئاتر حرکت صنفی خود را آغاز کرده در هفته جاری گواهینامه ثبت انجمن صنفی خود را دریافت کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
گواهینامه ثبت انجمن صنفی سراسری بازیگران تئاتر صادر شد

ثبت انجمن در روزنامه رسمی کار و کارگر آگهی شده که طبق آن آمده است بر اساس مدارک ارسالی تشکل مذبور در تاریخ 26/6/1400 به شماره 3333112 در اداره کل سازمان های کارگری و کارفرمایی ثبت شده و اسامی اعضا اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرسان به مدت دو سال به شرح زیر است.
اکبر ایرج حسنی راد رییس هیات مدیره، علی اصغر همت نایب رییس و خزانه دار، نرجس(فرزانه) نشاط خواه تهرانی دبیر و عضو اصلی هیات مدیره، مریم کاظمی ، هوشمند هنرکار ، لطف اله(بهزاد) فراهانی و مریم رحیمی اعضا اصلی هیات مدیره ، رویا بختیاری ، شهره سلطانی و علی یعقوب زاده اعضا علی البدل هیات مدیره هستند.
مجید ستایش ، حامدعلی آقایی بازرسان اصلی و فرهاد شریفی قلعه بازرس علی البدل هستند.
به استناد ماده 22 اساسنامه و صورتجلسه 29/6/1400 هیات مدیره ، کلیه اسناد اداری و اوراق عادی با امضا رئیس هیات مدیره یا دبیر ممهور به مهر تشکل و کلیه اسناد مالی ، اوراق بهادار و قراردادهای تعهدآور که به تصویب هیات مدیره رسیده باشند با امضا مشترک مسئول امور مالی(خزانه دار) یا رییس هیات مدیره به همراه دبیر و ممهور به مهر تشکل معتبر خواهد بود.
لازم به ذکر است که هیات مدیره انجمن صنفی طی یازده جلسه پی در پی خود سرفصل های تکمیل مدارک فعالیت شغلی اعضا ، درخواست های جدید عضویت ، چگونگی عضویت بازیگران سراسر کشور و بررسی آیین نامه های داخلی این تشکل صنفی را نیز در دستور کار داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار