باقری تاکید کرد

گسترش و تعمیق فرهنگ قرآن در بین دانش‌آموزان

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در حاشیه برگزاری پیش اجلاسیه نماز در استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار و گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
گسترش و تعمیق فرهنگ قرآن در بین دانش‌آموزان

میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش پس از حضور در پیش اجلاسیه نماز ویژه فرهنگیان استان زنجان با شعار «پیوند نماز، خانه، مسجد و مدرسه» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور با آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای دیدار حسن مظفری، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گزارشی از اقدامات آموزش و پرورش استان در دوران کرونا ارائه کرد.

سپس آیت الله علی خاتمی ضمن تقدیر از وزارت آموزش و پرورش به دلیل انجام فعالیت های آموزشی و تربیتی در فضای مجازی و استفاده بهینه از این فضا در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: قبل از شیوع این بیماری براساس هماهنگی های صورت گرفته شخصا برای اقامه نماز جماعت دانش آموزی در مدارس حضور می یافتم و لازم می دانم از همراهی و تعامل آموزش و پرورش در همه عرصه ها تقدیر کنم.

وی ادامه داد: باید از تلاش مجدانه همه دلسوزان در آموزش و پرورش که در دوران کرونا علیرغم همه مشکلات و محدودیت ها فعالیت های پرورشی و فرهنگی را دنبال کردند و نگذاشتن که سنگر تعلیم و تربیت خالی بماند تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان تصریح کرد: آموزش و پرورش همچنین نسبت به تهیه تبلت و اینترنت برای دانش آموزان مناطق محروم اقدامات ویژه ای انجام داده که جای تقدیر دارد زیرا نگذاشتند محدودیت ها فرآیند آموزش و پرورش را دچار خدشه و چالش کند.

در ادامه میکائیل باقری در این دیدار ضمن تقدیر از نماینده محترم ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان برای تعامل و همکاری گسترده با آموزش و پرورش گفت: بازدید شما از مدارس و برگزاری نماز جماعت در آموزشگاه ها باعث دلگرمی همکاران ما در آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: اینکه حضرتعالی در تریبون های نماز جمعه به دانش آموزان مؤذن، مکبر و نخبه های قرآنی اجازه ایفای نقش می دهید بسیار ستودنی است و می تواند مشوق خوبی برای دانش آموزان علاقمند به فعالیت در عرصه قرآن،عترت و نماز باشد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای سیاست تحول در فعالیت های قرآن، عترت ونماز بتوانیم گامی موثر برای گسترش ، تعمیق و ترویج فرهنگ قرآن، عترت ونماز در بین دانش آموزان برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار