مسابقات بدمینتون قهرمانی مدارس پسرانه گلوگاه

گلوگاه (پانا) - مسابقات بدمینتون قهرمانی مدارس پسرانه شهرستان گلوگاه در سالن ورزشی شاهد شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات بدمینتون قهرمانی مدارس پسرانه گلوگاه

در این رقابت ها که در چهار رده نونهالان مبتدی(دوره اول ابتدایی)، نونهالان دوره دوم ابتدایی، دوره متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار شد نتایج زیر حاصل شد:

در رده نونهالان مبتدی که با حضور ۸ بازیکن و به صورت اجرای تکنیک های بدمینتون برگزار شد، بردیا عسکری و محمد غلامی از دبستان شهید صدری به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند و امیرارسلان و امیراردلان صیدانلو نیز از همین آموزشگاه به صورت مشترک رتبه سوم را به دست آوردند.

در دوره دوم ابتدایی با حضور شش بازیکن به صورت دوره ای، علی ملک محمودی از دبستان شهید اسماعیلی عنوان نخست را کسب کرد، مهیار کلبادی نژاد از دبستان شهیدصدری رتبه دوم را به دست آورد و مهدیار ملک محمودی از دبستان شهیدصدری و علی صیدانلو از دبستان شهیدزاهدی به صورت مشترک سوم شدند.

در دوره متوسطه اول با حضور ۱۲ تن در چهار گروه، رادین باقرزاده از دبیرستان راه دانش رتبه اول، محمد فضلعلی از دبیرستان فردوسی رتبه دوم و‌ محمدطاها خواجوی و امیرحسین دهقان از فردوسی رتبه سوم را به دست آوردند.

در متوسطه دوم نیز که با حضور ۶ تن و به صورت دوره ای برگزار شد، یاسین موجرلو از دبیرستان شهید باهنر اول شد، محمدامین موجرلو از پیامبر اعظم دوم‌ و محمد تات و رادین خادملو از شهیدباهنر به طور مشترک سوم شدند.

در پایان این مسابقات با حضور فرماندار، مدیر آموزش و معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان گلوگاه، با اهدای حکم و مدال قهرمانی و جوایز از نفرات برتر تقدیر شد.

خبرنگار پانا: اویس خادم لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار