برگزاری کارگاه آموزشی فتوشاپ برای دانش‌آموزان دشتی

دشتی (پانا) - سلسله کارگاه های مجازی توانمندسازی علمی دانش آموزان و فرهنگیان استان بوشهر در راستای جهاد آموزشی با عنوان آموزش صفر تا صد فتوشاپ در مدیریت آموزش و پرورش دشتی در حال برگزاری است .

کد مطلب: ۱۲۳۷۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی فتوشاپ  برای دانش‌آموزان دشتی

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی، سلسله کارگاه های توانمندسازی علمی دانش آموزان و فرهنگیان استان بوشهر با عنوان آموزش صفر تا صد فتوشاپ در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی در حال برگزاری است و همزمان به صورت زنده در کانال های شهرستان ها و مناطق این استان در سامانه شاد پخش می شود.
عباس احمدی مدرس این کارگاه ها است و این کارگاه ها ساعت ۲۱ روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته برگزار و طی آن مبانی فتوشاپ از پایه تا پیشرفته آموزش داده می شود.
این سلسله کارگاه های علمی که با هدف افزایش توانایی دانش آموزان و فرهنگیان در تولید محتوای الکترونیک برگزار می شود تاکنون با استقبال زیادی همراه بوده است به طوری که از یکی از این کارگاه ها تعداد 12 هزار و 500 نفر بازدید کرده اند.
این کارگاه ها کاری از گروه جهادی شهید محمود حیدری پور، کانون بسیج فرهنگیان خورموج، با مشارکت معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان دشتی، منطقه بندر ریگ، کانون بسیج فرهنگیان شهرستان دیلم، کانون بسیج فرهنگیان شهرستان گناوه و سرگروه کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی شهرستان دشتی است.
گفتنی است قرار است مبانی و اصول پیشرفته فتوشاپ طی 30نشست تخصصی تدریس شود و علاقمندان می توانند علاوه بر استفاده از آن در پخش زنده، از آرشیو نشست های گذشته نزد معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز بهره ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار