رئیس جایگاه داران کشور:

برای بنزین زدن پول نقد بیاورید

تهران (پانا) - سامانه الکترونیکی پرداخت پول بنزین بار دیگر دچار مشکل شده و تا آخر هفته هم ادامه دارد. بر این اساس اعلام شده مردم برای بنزین زدن پول نقد با خود داشته باشند و کارت‌های بانکی امکان پرداخت ندارند.

کد مطلب: ۱۲۳۷۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برای بنزین زدن پول نقد بیاورید

به گزارش تجارت‌نیوز، اسدالله قلی زاده، رئیس صنف جایگاه‌داران کشور در گفتگویی با صداوسیما گفته بود که تا پایان روز جمعه، امکان استفاده از کارت چند بانکی در جایگاه‌ها نیست و مردم هنگام سوخت‌گیری کارت سوخت همراه داشته باشند.

قلی زاده دلیل این اختلال را ادغام بانک سپه اعلام کرده بود: به دلیل ادغام چند بانک دیگر در سپه، با اختلال و قطعی کارت‌های این بانک‌ها فردا و پس فردا مواجه هستیم.

این دومین بار در پاییز است که سامانه بنزین دچار مشکل شده است. پیش از این یک بار دیگر و در آبان ماه، سامانه سوخت‌گیری مورد حمله سایبری قرار گرفت. اختلال فنی سامانه سوخت‌گیری بنزین، ابتدا تایید نشد اما یک روز بعد، این مساله تایید شد و لیست پمپ‌بنزین‌هایی که بنزین سهمیه‌ای توزیع می‌کردند، اعلام شد.

با این که دولت و مجلس تا زمانی که این اختلاف برطرف شود بارها اعلام کردند قرار نیست بنزین گران شود اما اختلال حمله سایبری جایگاه‌های بنزین، موجب شده بود که برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از گران شدن بنزین، اظهار نگرانی کنند.

قلی زاده همچنین گفته بود: طبق پیگیری‌های ما، عمده قطعی کارت‌های بانکی سپه تا پایان جمعه است و مسئولان این بانک بسیار در تلاش هستند که در روز‌های دیگر اختلال عمده را شاهد نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار