نشست مسئولان سازمان دانش‌آموزی ادارت و نواحی استان قزوین برگزار شد

قزوین(پانا) - با حضور معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ، رییس سازمان دانش‌آموزی استان و جمعی از مربیان سازمان دانش‌آموزی در گردهمایی معاونین پرورشی و فرهنگی و روسای سازمان دانش‌آموزی سراسر استان، جزئیات باز مهندسی تشکیلات این سازمان تشریح و تبیین شد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست مسئولان سازمان دانش‌آموزی ادارت و نواحی استان قزوین برگزار شد

در ابتدای این جلسه زهرا دانسفهانی رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین ضمن خوش آمد گویی به میهمانان توضیحاتی راجب فعالیت های دانش آموزی ارائه کرد و گفت: تشکل های دانش آموزی برای شکوفا شدن دانش آموزان از ابتدای نوجوانی بسیار حائز اهمیت است لذا مسئولین مربوطه می بایست مدیران و معاونین پرورشی مدارس را ترغیب کنند تا حداکثر دانش آموزان را عضو این تشکل ها کنند.

وی فعالیت های سازمان دانش‌آموزی را بسیار متنوع دانست و گفت: دانش آموز می بایست با توجه به علاقه انتخاب کند که در کدام حوزه شروع به فعالیت کند.

در ادامه این گردهمایی حسن رحیم خانی معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به فعالیت های مختلف سازمان دانش آموزی بیان کرد: امروز ما باید تلاش کنیم تا سطح شناخت دانش آموزان و همکاران را نسبت به این فعالیت ها و تشکل ها بالا ببریم تا استقبال بیشتری از سوی مدارس به دانش‌آموزان صورت گیرد و دانش‌آموزان ما علاوه بر تحصیل وارد فعالیت‌های اجتماعی وترغیب به کارهای گروهی بشوند.

حسن رحیم خانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل متبوع با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: در این سند اهمیت مسائل پرورشی بسیار بیشتر از مسائل آموزشی است چون این سند دارای ۶ ساحت است که ۵ ساحت آن حول موضوعات پرورشی است و تنها یک ساحت آن برای موضوعات آموزشی است . و ما برای اجرایی کردن هر چه بهتر این سند باید دست به دست هم بدهیم و تلاش کنیم تا انشاءالله تمام ساحت های سند یاد شده به بهترین نحو ممکن محقق وثمره آن نصیب دانش‌آموزان شود.

رییس سازمان دانش آموزی استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در جلسه ابراز امیدواری کرد با همکاری معاونت های پرورشی مناطق و نواحی ۱۴ گانه استان قزوین مدیران و مربیان زحمتکش و دلسوز که در حوزه سازمان دانش آموزی فعالیت میکنند میتوانیم آنچه را که شایسته استان قزوین هست به خوبی ایفا کنیم

در پایان این نشست از تمامی حاضرین توسط ریاست سازمان دانش آموزی استان تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار