معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خبر داد

افزایش ۲۵ هزار نفری ظرفیت ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان

تهران (پانا) - معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان درباره افزایش ظرفیت ورودی‌های این دانشگاه گفت برای جبران کمبود معلم، تلاش بر این است که به جای خرید خدمات و سرباز معلم، پذیرش دانشجو سالانه به  بیش از ۲۵ هزار نفر برسد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۲۵ هزار نفری ظرفیت ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز انصاری راد، معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان درباره افزایش ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در دو بخش صورت می‌گیرد، جذب دانشجو پیوسته که به صورت ۴ ساله، شبانه روزی و با صلاحیت‌های حرفه‌ای است و بخش دیگر پذیرش دانشجو؛ آموزش و پرورش این اختیار را دارد که براساس، اساسنامه می‌تواند از دانشجویان دانشگاه‌های دیگر از طریق آزمون استخدامی در سال دانشجویان را پذیرش کند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: از سال ۹۷ که آقای خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان شد، سالانه ۲۵ هزار نفر دانشجو پذیرش شدند، که قبل از سال ۹۷ پذیرش دانشجو به ۴ هزار نفر رسیده بود.

انصاری راد با اشاره به صحبت‌های جدید نوری وزیر آموزش و پرورش درباره افزایش ظرفیت ورودی دانشگاه فرهنگیان گفت: برای جبران کمبود معلم، تلاش بر این است که به جای خرید خدمات وسرباز معلم، پذیرش دانشجو سالانه به بیش از ۲۵ هزار نفر برسد.

او افزود: هماهنگی‌ها با آموزش و پرورش کل کشور در این باره انجام شده است و امیدواریم بر اساس افزایش فضا‌هایی که آموزش و پرورش دارد، این امر محقق شود. در سه سال اخیر سالانه ۲۵ هزار دانشجوی پیوسته در این دانشگاه جذب شدند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان درباره نحوه حضور دانشجویان در دانشگاه گفت: درباره حضور دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان ما تابع ستاد ملی کرونا و وزارت علوم هستیم. در حال حاضر دانشجویانی که دروس عملی دارند در صورتی که واکسیناسیون کامل شده باشند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه حضور خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار