تجلیل از ۱۳۱ معلم و دانش‌آموز پژوهشگر

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از تجلیل131 معلم و دانش‌آموز پژوهشگردر این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از ۱۳۱ معلم و دانش‌آموز پژوهشگر

احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری این استان اظهار کرد: یکی از بسترهای خوب تحقق اهداف علمی و پژوهشی در مدارس و فضاهای آموزشی توجه به فناوری‌های نوین است که می‌تواند راهکاری مناسب در تقویت پشتیبانی‌ها و حمایت‌ها از مخترعان و مبتکران باشد.

وی تصریح کرد: در آموزش و پرورش معلمان و دانش‌آموزان پژوهشگر و فناور تلاششان بر این است تا از هر فرصت در جهت نشان دادن توان و استعداد خود استفاده کنند که در این راستا در هفته پژوهش از برگزیدگان این بخش تجلیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: 24 آذرماه جشنواره استانی معلمان و دانش‌آموزان پژوهشگر در اردبیل برگزار خواهد شد که در مجموع از 131 معلم و دانش‌آموز پژوهشگر تجلیل و تکریم خواهد شد.

ناصری افزود: 3 نفر معلم برگزیده و 3 نفر دانش‌آموز منتخب حوزه پژوهش و فناوری نیز در مراسم استانی هفته پژوهش در دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شده و از زحمات آنها قدردانی می‌شود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در آستانه هفته پژوهش شاهد برگزاری آیین تجلیل از برترین‌های کنکور 1400 بودیم که قطعا این حرکت پشتوانه ارزشمند معنوی در حمایت و همراهی جامعه دانش‌آموزی نخبه و برتر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضرورت همراهی خانواده‌ها را در تقویت نظام علمی، پژوهشی و فناورانه برای ایجاد تحول در نسل آینده یادآور شد و اضافه کرد: ما امروز نیازمند بسترسازی برای بروز و ظهور این نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها هستیم تا در کنار زیرساخت‌های آموزشی و تربیتی بتوان به اهداف مورد نظر در این بخش دست پیدا کرد.

ناصری بیان کرد: قطعا در مدارس به ویژه هنرستان‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای از ایده‌های خلاق و نوآور در جهت تولید آثار ارزشمند استفاده خواهد شد که امروز در این نمایشگاه شاهد حضور هنرستان‌های نواحی یک و 2 اردبیل با ارائه جدیدترین محصولات فناورمحور و خلاقانه هستیم.

وی ادامه داد: در مجموعه آموزش و پرورش پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی و همچنین برگزاری جشنواره‌های متعدد نوآوری و اختراعات زمینه حمایت همه‌جانبه را از نسل توانمند علمی به وجود آورده تا در آینده بتوان در این زمینه رشد و بالندگی بیشتر را شاهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار