گفت‌وگوی دانش‌آموزان با رئیس‌جمهوری از طریق شبکه شاد

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش روند ارسال فیلم‌های دو دقیقه‌ای بخش گفت‌وگو با رئیس‌جمهوری پرسش‌مهر ریاست‌جمهوری را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
گفت‌وگوی دانش‌آموزان با رئیس‌جمهوری از طریق شبکه شاد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علی رمضانی با اشاره به اینکه امکان ارسال فیلم های بخش «گفتگو با رییس جمهور» در برنامه شاد فعال شده است جزییات آن را تشریح کرد.

وی با اشاره به در نظر گرفتن بخشی به عنوان «گفتگو با رییس جمهور» در بیست و دومین فراخوان پرسش مهر با موضوع ایران قوی ، گفت: دانش آموزان با ورود به بخش دانش آموزی خود در برنامه شاد گزینه مربوط به «گفتگو با رییس جمهور» را مشاهده خواهند کرد که با انتخاب آن وارد دستیار(بات) دریافت فیلم خواهند شد. در بات هر دانش آموز ملزم به ورود کد ملی و شماره تلفن ثابت همراه با کد شهرستان خواهد بود و بعد از تایید کد ملی امکان ارسال فیلم گفتگو با رییس جمهور فراهم می شود.

به گفته مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، فیلم ارسالی صرفا بایستی با موضوع پرسش مهر ریاست جمهوری ، یعنی «ایران قوی چه ویژگی هایی دارد ؟» و «نقش دانش آموزان در شکل گیری ایران قوی چیست ؟» و مدت زمان آن نیز حداکثر دو دقیقه باشد.

رمضانی اعلام کرد: دانش آموزان تا پایان دیماه امکان ارسال فیلم پیام های خود را خواهند داشت و بخشی از فیلم های ارسالی در کانال کشوری پرسش مهر به آدرس @porseshmehr در شبکه شاد بارگذاری خواهد شد.

در مراسم اختتامیه پرسش مهر از بیست و دو نفر از شرکت کنندگان منتخب این بخش ، تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار