مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در جلسه ستاد امتحانات استان گیلان تاکید کرد:

ضرورت برنامه‌ریزی برای سلامت دانش‌آموزان در برگزاری امتحانات دی ماه

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: امتحانات نوبت دی ماه در مدارس استان با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا، رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و نظارت مراقبان بهداشت برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت برنامه‌ریزی برای سلامت دانش‌آموزان در برگزاری امتحانات دی ماه

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی ضمن تشکر از عوامل ستاد امتحانات و پیگیری جهت پرداخت حق الزحمه همکاران در نوبت های خرداد و شهریور، خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت همیشگی در روند برگزاری امتحانات و با وجود تعداد دانش آموزان پایه دوازدهم در نوبت دی ماه، تمهید مقدمات لازم در خصوص نظارت، بازدید، آماده سازی حوزه های اجرا، انتخاب ناظرین مجرب، روسای حوزه های تصحیح، صدور ابلاغ برای سرگروه های درسی و نیز تصحیح اوراق امتحانی اندیشیده شده است.

وی در ادامه افزود: ارسال سوالات به صورت الکترونیکی تجربه بسیار جدیدی است و هدف آن صیانت و اعتباربخشی به نتایج ارزشیابی و روشی بسیار کارآمد جهت برقراری امنیت برگزاری آزمون است.
شایان ذکر است در پایان اسماعیل کریمی "رئیس اداره سنجش استان" گزارشی از نحوه برگزاری امتحانات نوبت شهریور ارائه کرده و تصریح کرد: این استان آمادگی لازم جهت برگزاری امتحانات دی ماه سال 1400 در حدود 70 حوزه اجرا با رعایت پروتکل های بهداشتی را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار