برگزاری کارگاه آموزش «عکاسی خبری» در هنرستان صباری قم

قم(پانا) - کارگاه آموزش عکاسی خبری، عصر امروز دوشنبه با حضور جمعی از دانش‌آموزان هنرستان صباری و خبرنگاران پانای استان قم در این هنرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزش «عکاسی خبری» در هنرستان صباری قم

کارگاه آموزش عکاسی خبری یا فتوژورنالیسم، با حضور جمعی از دانش آموزان هنرستان صباری ناحیه یک، اعضای انجمن نجوم و تعدادی از خبرنگاران پانای استان قم، در این هنرستان برگزار شد.

در کارگاه فوق که با همت و پیگیری «فرشته خوشکلام» مدیر هنرستان صباری برگزار شد، شرکت کنندگان مباحث حرفه ای شامل آموزش اصولی، شرح نکات عکاسی با گوشی همراه و آشنایی با ضدنور، بافت و فرم را زیر نظر «سیده سکینه هاشمی» از مدرسان عکاسی فرا گرفتند.

همچنین بازدید از کارگاه نجوم «شهید فخری زاده» و اجرای عملی عکاسی در این کارگاه و حیاط آموزشگاه، بخش های حاشیه ای این کارگاه آموزشی بود.

در پایان، بین عکس های گرفته شده توسط شرکت کنندگان، مسابقه ای برگزار شد و «نرگس فارسی» و «مبینا علی حیدری» خبرنگاران پانا نفرات اول و دوم شدند و «مژده عقلایی» و «نرگس سادات فضلی نژاد» نیز عناوین سوم و چهارم را کسب کردند.

لازم به ذکر است: «سیده سکینه هاشمی» سابقه حضور در چندین نمایشگاه جمعی و انفرادی، عکاسی در جشنواره کشوری ققنوس و همکاری با نشریات را در پرونده حرفه ای خود دارد و نیز مقام اول مسابقه علمی در بخش عکاسی مستند اجتماعی را در یکی از استان های کشور کسب کرده است.
مبینا علی حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار