جامعه سالم با حضور بانوان محقق خواهدشد

اسلامشهر(پانا) - سرپرست فرمانداری شهرستان اسلامشهر با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی بانوان گفت در برخی موارد توجهات لازم به این گروه نمی‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۶۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
جامعه سالم با حضور بانوان محقق خواهدشد

حسین حبیبی سرپرست فرمانداری شهرستان اسلامشهر در اولین نشست با بانوان نخبه و کارآفرین در سخنانی با اشاره به توانمندی بانوان اسلامشهر اظهار کرد: در بعضی موارد با توجه به ظرفیت‌های بانوان به آنان توجه لازم نمی‌شود و مشخص است که بانوان فکر و ایده‌های جدی و عالی دارند. برخلاف جنگ روانی که دشمن به آن می‌پردازد، در دین اسلام توجه بسیاری به حقوق زنان انجام شده و این امر به درستی تبیین نشده است.

او افزود: گرفتن مدال مدال طلای جهانی توسط بانوان و دختران ما تقریباً به یک امر عادی تبدیل شده و در آینده باید شاهد پیشرفت بانوان و دختران خود در سطح جهانی باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: با توجه به تمام محدودیت‌هایی که در این چهل سال گذشته در کشور عارض شده، نیاز است برای حل مشکلات بانوان شهرستان اسلامشهر یک شورای هم‌اندیشی از بانوان فعال داشته باشیم و بتوانیم یک بانک اطلاعاتی از توانمندی‌های بانوان و دختران در شهرستان جمع‌آوری کنیم و مسئولان نیز با این موضوع در ارتباط باشند.

در ادامه فاطمه محمدی مشاور امور بانوان و خانواده و اسلامشهر نیز در سخنانی تأکید کرد: شهرستان اسلامشهر دارای 35000نفر از بانوان ورزشکار در رشته‌های همگانی است که از این تعداد 8000نفر ورزشکار حرفه‌ای و قهرمان هستند. همچنین ۲۷۴۳مجوز کسب و کار برای بانوان اسلامشهر صادر شده و ۱۴ هزار نفر رابط سلامت، ۵۰۰ نفر هیئت علمی و ۸ هزار نفر شاغل در ادارات داریم و امروز بیش از هر زمان به هم‌گرایی نیاز داریم و برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی موجبات پیشرفت فرهنگ و سلامت است و جامعه سالم با حضور بانوان محقق خواهدشد.

نگین باقری نماینده نخبگان ورزشی شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد: بانوان و دختران ما در میادین ورزشی با توجه به کمبود امکانات خوش درخشیدند و پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوردیم و باید در این زمینه سرمایه‌گذاری بشود.

وی افزود: حمایت از بانوان ورزشکار یک ضرورت است و همین ورزش همگانی یک نوع الگوسازی برای جوانان است که ما را از آسیب‌های اجتماعی به دور نگه می‌دارد و ما در شهرستان اسلامشهر نیازمند پارک بانوان، جاده تندرستی و سالن اختصاصی جهت ورزش هستیم.

اولین نشست صمیمی سرپرست فرمانداری شهرستان اسلامشهر با بانوان و دختران نخبه و برتر شهرستان با بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات نمایندگان بانوان کار‌آفرین و صادر کننده کشور، بسیج سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان همراه بود.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار