«نیم نگاه» به حوزه سلامت

تهران (پانا) - برنامه «نیم نگاه» که از شنبه تا چهارشنبه روانه آنتن رادیو سلامت می شود به رفع چالش های حوزه سلامت می پردازد و به مطالبات مردم اختصاص دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
«نیم نگاه»  به حوزه سلامت

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه نیم نگاه روزهای دوشنبه از گروه تغذیه پخش می شود و روز دوشنبه 15 آذر ماه اختصاص به موضوع کاهش سطح زیر کشت کلزا دارد. محمد شفیع ملک زاده عضو نظام صنفی کشاورزی و رضا حقیقی مدیر زراعت جهاد کشاورزی مازندران مهمانان برنامه هستند و در این باره صحبت می کنند.
برنامه نیم نگاه با هدف اعتمادسازی مسئولان نسبت به رفع چالش های حوزه سلامت و پاسخ به مطالبات مردم تولید و و پخش می شود.
این برنامه که به مسائل و مشکلات روز مردم در حوزه های مختلف سلامت می پردازد، از شنبه تا چهارشنبه و از گروه های مختلف برنامه سازی رادیو سلامت ساعت 12 روی آنتن می رود.
روزهای شنبه این برنامه در گروه بهداشت روان تقدیم شنوندگان می شود. مشاور برنامه لعیا باستانی و مجری کارشناسان این برنامه به صورت یک هفته در میان دکتر لیلا رحیمیان و دکتر پویان مقدم هستند. روزهای یکشنبه از گروه سلامت اجتماعی با محوریت مسائل مرتبط با آسیب های اجتماعی و مشکلات مردم در این حوزه پخش می شود. روزهای دوشنبه گروه تغذیه با محوریت مسائل مرتبط با صنایع غذایی، کشاورزی، مشکلات تولید و عرضه مواد غذایی تهیه می شود. مشاور و مجری کارشناس هر دو گروه لیلا علوی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار