آغاز به‌کار هیأت داوران پنجاه‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

تهران (پانا) - اعضای هیأت داوران، داوری فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه پنجاه‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد را از ابتدای آذرماه آغاز کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۳۶۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به‌کار هیأت داوران پنجاه‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، روح‌ الله مالمیر، رئیس هیأت داوران پنجاه‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد ضمن اعلام این خبر گفت: بنابر نتایج اعلام شده از طرف اعضای هیأت انتخاب فیلم‌های ایرانی و خارجی، ۱۴۷ فیلم ایرانی و خارجی برای شرکت در بخش رقابتی جشنواره به دبیرخانه فیلم رشد معرفی شده‌اند که از این تعداد ۹۴ فیلم ایرانی و ۵۳ فیلم از کشورهای خارجی است.

مالمیر در خصوص تعداد اعضای گروه‌های هیأت داوران افزود: در بخش بین‌الملل جشنواره پنج گروه سه نفره در قالب‌های مستند کوتاه، مستند بلند، داستانی کوتاه، ‌ داستانی بلند و پویانمایی داوری آثار را آغاز نموده اند. همچنین در بخش ملی جشنواره نیز دو گروه در بخش معلمان و دانش‌آموزان فیلم‌ساز در حال داوری آثار هستند که بنابر برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده انتظار می‌رود تا نیمه آذرماه رتبه‌های برتر هر گروه مشخص و به دبیرخانه جشنواره فیلم رشد اعلام شود.

بنابر اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد اسامی اعضای هیأت داوران و اسامی فیلم‌های ایرانی و خارجی راه‌یافته به بخش مسابقه به زودی اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار