تکذیب احتمال استعفای وزیر راه و شهرسازی

تهران (پانا) - به دنبال انتشار مطلبی با مضمون تغییر در کابینه دولت که به موضوع کنار رفتن رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی پرداخته است، روابط عمومی این وزارتخانه آن را کذب دانسته و اعلام کرده که انتشار این مطالب، انگیزه کارکنان و مدیران وزارتخانه برای تحقق ساخت چهار میلیون مسکن و دیگر اقدامات کلان در این حوزه را نمی‌کاهد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تکذیب احتمال استعفای وزیر راه و شهرسازی

روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:

«وزارت راه و شهرسازی در حال حاضر با مدیریت مهندس رستم قاسمی با توان مضاعف برای ارائه خدمت به ملت شریف ایران در حوزه مسکن و حمل ونقل همچنان فعال است و انتشار این گونه اخبار کذب انگیزه کارکنان و مدیران این وزارتخانه را برای تحقق ساخت چهار میلیون و دیگر اقدامات کلان در این حوزه نمی کاهد.

به اطلاع ملت شریف ایران اسلامی و مخاطبان گرامی می رساند عملکرد سه ماهه اخیر وزارت راه و شهرسازی در تمام زیر بخش ها به طور کامل در پایگاه خبری این وزارتخانه منتشر شده است که گویای آغاز فعالیت و شروع جهشی در ارائه خدمات این وزارتخانه خواهد بود.

استناد یک خبرگزاری رسمی به یک کانال تلگرامی برای انتشار خبر با تیتر نادرست" اولین تغییر در کابینه رئیسی" به دور از حرفه‌گرایی است و امید می رود به جای انتشار این گونه موارد موهوم به ترمیم سرمایه های اجتماعی از دست رفته و کسب اعتماد عمومی همت گمارده شود.

به اطلاع مخاطبان و شهروندان گرامی می رساند پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی مرجع انتشار اخبار مستند و رسمی این وزارتخانه است و اطلاعات این وزارتخانه در مورد جزئیات اقدامات و فعالیت ها از طریق این پایگاه روزانه منتشر می شود».

در ماه‌های اخیر شایعه‌هایی مبنی بر احتمال استعفای رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به دلیل بیماری شنیده شده و هر از گاهی در فضای مجازی به آن پرداخته می‌شود. وزارت راه و شهرسازی تحت مسئولیت رستم قاسمی، احداث چهار میلیون واحد نهضت ملی مسکن طی چهار سال آینده را در برنامه دارد که با طرح اقدام ملی ادغام شده و در مجموع ۳.۶ میلیون نفر تا کنون برای هر دو طرح ثبت نام کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار