مراسم یادواره شهید دانش‌آموز، محمد داودی در دیلم برگزار شد

دیلم (پانا) - مراسم یادواره شهدا، در طرح لاله‌های روشن در آموزشگاه شهید دشتی شهر دیلم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم یادواره شهید دانش‌آموز، محمد داودی در دیلم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم، همایش گرامیداشت دانش آموز شهید محمد داوودی در طرح لاله های روشن، با حضور مدیر آموزش و پرورش، فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی و شهری، خانواده شهدا و دانش آموزان، دانش آموزان و اولیا برگزار شد.

حجت الاسلام حیدر یوسفی نژاد با بیان اینکه نام و یاد شهدا دل‌ها را زنده می‌کند، گفت: یادواره شهدا، یادآور همه فضیلت‌ها و ارزش‌هاست و شهدا عصاره همه این فضیلت‌ها هستند.

وی با تأکید بر اینکه با نام و یاد شهدا، جبهه مقاومت جان گرفته است، ادامه داد: شهدا عاشق اسلام و ولایت بودند و خود را وقف خدمت کرده بودند.

حجت الاسلام یوسفی نژاد افزود: امروزه همه فضیلت و ارزش و آرمان‌ها قرار گرفتن در مسیر شهادت است.

وی با بیان اینکه شهدا تعلیم یافتگان مکتب امام بودند گفت: باید برای انقلاب کار جهادی انجام شود، کاری ماندگار که شهدا این را ثابت کرده‌اند.

یوسفی نژاد ادامه داد: امروزه یادواره شهدا تکریم و تجلیل از این ارزش‌هاست، پاسداشت فرهنگ شهادت است، ایثارگری و ازخود گذشتگی است.

حجت الاسلام یوسفی نژاد با بیان اینکه امروز فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه می‌بینیم، گفت: باید همه تا آخرین نفس پای انقلاب بایستند که این انقلاب ثمره ظهور خواهد بود.

وی ادامه داد: پیام شهدا حرکت جهادی است، امر به معروف و نهی از منکر است. خلأ وجودی شهدا باید با تلاش و خدمت پر شود.

یوسفی نژاد گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب، در مسیر پیشرفت کشور غرور، کسب مال و منال و دست درازی به بیت‌المال ممنوع است و مسیر پیشرفت کشور باید عرصه خدمت و انقلابی‌گری باشد.

وی با تأکید بر دیگر گفته رهبر معظم انقلاب که با با کار جهادی این نظام و انقلاب سامان می‌گیرد، گفت: قدرت ۴ مولفه تولید، توسعه، حفظ و نمایش دارد که ما امروزه در عرصه نمایش قدرت هستیم.

در پایان از خانواده‌ معظم شهید محمد داودی با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار