آئین تجلیل از قاریان و حافظان قرآن در ناحیه دو شهرری

شهرری(پانا) - به همت معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، آئین تجلیل از ۲۰ حافظ و قاری قرآن با حضورمدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری و معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، در سالن فدک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
آئین تجلیل از قاریان و حافظان قرآن در ناحیه دو شهرری

عباس سلیمی، معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) ضمن تقدیر از برگزارکنندگان و تقدیر از دانش‌آموز زهرا خلیلی که از افتخارات جهان اسلام است گفت: از اولین برکات انس با قرآن کریم عبارت است از راهنمایی به سوی صحیح‌ترین راه زندگی توأم با خوشبختی طبق آیه «إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ يَهْدِی لِلَّتِی هِيَ أَقْوَمُ وَيُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِینَ»، از برکات دیگری که انس با قرآن کریم و شرکت در جلسات آموزشی دارد، حیات بخشیدن به جامعه است.

وی ادامه داد: جامعه‌ای که با مفاد و مفاهیم قرآن کریم آشنا باشد، یک جامعه زنده و پویا است و افسردگی و پژمردگی و مرگ در آن جامعه راه ندارد. به برکت انس با قرآن است که ملت سرافراز ایران اسلامی ملتی زنده و پویا و باصلابت و پابرجا هستند.

این استاد قرآن و معارف اظهار کرد: برکت دیگری که انس با قرآن کریم به جامعه می‌دهد، عزت و سرافرازی است. ملت ما به برکت انس با قرآن و پیاده کردن ارزش‌های قرآنی امروز در برابر هیچ ابرقدرتی گردن خم نمی‌کند و حتی فرزندان عزیزی که ترجمان شایسته قرآن هستند و قاریان و حافظان حقیقی قرآن همان رزمندگان و مدافعان حرم هستند، به همه دنیا نشان دادند که عزت و غرور ملی و مذهبی خود را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنند.

خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار