پاسخ معنادار روابط عمومی سازمان سینمایی به اظهار نظر نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس

تهران (پانا) - سازمان سینمایی کشور با انتشار پیام تبریک ضمن گرامیداشت روز مجلس اظهار امیدواری کرد با همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تحقق عملی فرامین رهبر معظم انقلاب و اهداف و ارزش های والای اسلامی و انقلابی در پیشبرد سیاست های فرهنگی و بازسازی انقلابی و عقلانی ساختار سینما گام های موثر برداشته شود.

کد مطلب: ۱۲۳۵۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ معنادار روابط عمومی سازمان سینمایی به اظهار نظر نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ متن پیام تبریک به این شرح است:
باسمه تعالی
روزشهادت عالم مجاهد و انقلابی آیه الله سیدحسن مدرس و "روز مجلس " فرصت گرانقدری برای تکریم و ارج نهادن به خانه ملت و مجاهدت در مهمترین رکن اساسی نظام مردم سالاری دینی است. فرصت تجلیل و قدردانی از شخصیت هایی که تمام همت وعزم خویش را در مسیر پیشرفت ،توسعه وتعالی پایدار کشور عزیزمان مصروف می دارند.
سازمان سینمایی وسمعی وبصری باگرامیداشت یاد و خاطره روحانی شهید آیت الله سیدحسن مدرس (ره) و نمایندگان شهید مجلس شورای اسلامی، فرا رسیدن روز مجلس شورای اسلامی را به همه نمایندگان عزیز مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می نماید..
امید که درسایه عنایات خداوند سبحان و ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) ورهبری های حکیمانه امام خامنه ای مدظله العالی و بهره گیری از رهنمودها و همراهی نمایندگان شریف و عزیز ملت بزرگ ایران در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پیشبرد سیاست های فرهنگی دولت مردمی و انقلابی؛ وخصوصا در حوزه سینما به عنوان کلیدپیشرفت کشور و بازسازی انقلابی و عقلانی ساختار سینما گام های موثر برداریم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار