قدردانی ائمه جمعه از افتخارآفرینی ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش

تهران (پانا) - به دنبال حضور ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش در اقیانوس اطلس و بازگشت عزتمندانه به کشور، ده‌ها تن از ائمه جمعه در سراسر کشور با ارسال پیام‌ها و دلنوشته‌هایی به ارتش جمهوری اسلامی ایران از اقتدار و افتخارآفرینی دریادلان این ناوگروه که  با تکیه بر دانش بومی و با ناو ایرانی سهند، طولانی‌ترین دریانوردی تاریخ کشور را انجام داده و موجب شکست هیمنه استکبار و امیدآفرینی برای دوستان نظام شدند، قدردانی کردند.

کد مطلب: ۱۲۳۵۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی ائمه جمعه از افتخارآفرینی ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش

به گزارش روابط عمومی ارتش، در بخشی از این پیام‌ها و دلنوشته‌ها آمده است: نیروی دریایی مظهر اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران است و امنیت آبراه‌های بین‌المللی و دریاها مدیون همت بلند، نبوغ فکری و شجاعت شیرمردانی است که با توان علمی و عملی خود سینه امواج را شکافته و پرچم سه رنگ میهن اسلامی و عزیزمان را در دورترین نقاط دنیا به اهتزاز درآوردند.

در این پیام‌ها همچنین آمده است: ناوشکن ایرانی سهند و ناوبندر مکران در پهنه اقیانوس‌ها و آب‌های بین‌المللی افتخار بزرگی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خلق و به همه جهانیان این پیام را مخابره کردند که ایران سرزمین دلیران است. این دلاورمردان با ناو سهند این دستاورد ایرانی دنیا را به حیرت وا داشتند و فرمایش مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که فرمودند: «نیروی دریایی ارتش یک نیروی بین المللی است» را به منصه ظهور رساندند.

همچنین در فرازهایی دیگر از دلنوشته‌ها آمده است: ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش اعتماد به نفس ایران را صدچندان کرد و به‌رغم تهدیدات دشمن، این حرکت مقتدرانه موجب تثبیت موقعیت ایران قوی در دنیا شد و موجبات شادی دوستان را فراهم کرد و کاری بسیار زیبا، لازم و راهبردی در مسیر اقتدارافزایی انقلاب اسلامی در عرصه های بین‌المللی بود.

همچنین در بسیاری از دست نوشته‌های ارسالی ضمن تاکید بر تاثیرات داخلی و بین المللی این حرکت بزرگ آورده شده: انجام ماموریت طولانی ترین دریانوردی توسط ناوگروه 75 نیروی دریایی به دنیا فهماند که ارتش و سایر قوای مسلح ایران اسلامی به هنگام نیاز و برای دفاع از منافع ملی خود و اثبات توانمندی دریایی قادرند مقتدرانه در آبهای آزاد و اقیانوس ها حضور یابند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار