ضرورت امیدبخشی به خانواده‌ها توسط مدرسان آموزش خانواده

اسلامشهر (پانا) - سرپرست مدیریت آموزش و پرورش گفت که اسلامشهر گاهی اوقات ما واژه «متأسفانه» را بسیار زیاد در سخنان به کار می‌بریم و امیدبخشی فراموش می‌شود .

کد مطلب: ۱۲۳۵۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت امیدبخشی به خانواده‌ها توسط مدرسان آموزش خانواده

احمد نادری سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر در جلسه مدرسان آموزش خانواده در سخنانی اظهار کرد: هدف از آموزش خانواده‌ها می‌بایست رسیدن به خانواده پویا باشد و ارائه سرفصل‌های آموزش خانواده برای جلوگیری از سلیقه‌ای عمل کردن است و البته سرفصل‌ها نیز باید با نظر مدرس آموزش خانواده همراه باشد.

وی بیان کرد: توجه به شرایط منطقه و تبیین صحیح واقعیت‌ها توسط مدرس آموزش خانواده در راستای حل مشکلات واحدهای آموزشی در اولویت باشد و مسائل به صورت شفاف جهت مخاطب ارائه شود و راهکارها نیز بر اساس واقعیت باشد.

نادری تصریح کرد: گاهی اوقات ما واژه متأسفانه را بسیار زیاد در سخنان به کار می‌بریم و امیددهی فراموش می‌شود و خانواده‌ای که ما به او آموزش می‌دهیم به امید رسیدن به یک ریسمان محکم و پیشرفت به جلو به سمت ما آمده است.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر افزود: اگر مدرس خانواده دائماً درد را مطرح کند در افراد زیاد موثر نخواهد بود و بیشتر باید سراغ درمان رفت و این هم یک انتظار معقول است .

وی با اشاره به سخنان رهبری که آموزش و پرورش ارزش افزوده و سرمایه‌گذاری است و نگاه ما باید عدالت محور باشد، خاطرنشان کرد: در تقسیم مدرسان خانواده در مناطق مختلف باید عدالت رعایت شود و در درجه اول هم مدارس محروم اولویت باشد.

در این جلسه که در دبستان آیت‌الله خامنه‌ای آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد، تعدادی از مدرسان آموزش خانواده به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار