برگزاری همایش معاونین و مربیان پرورشی ناحیه دو شهرری

شهرری (پانا) - همایش معاونین و مربیان پرورشی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری و تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی با حضور مدیر و معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه در سالن اجتماعات فدک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش معاونین و مربیان پرورشی ناحیه دو شهرری

محمد‌حسین موسی‌لو، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، ضمن تقدیر از حضور حداکثری معاونین و مربیان، 7 اولویت اصلی این معاونت را تلاش در جهت اعتلای فرهنگ قرآن و نماز، فرهنگ عترت و ولایت، فرهنگ جهاد و شهادت، فرهنگ‌ کار و حرکت‌های جهادی، فرهنگ عفاف و حجاب، فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و فرهنگ همدلی و مهربانی دانست.
وی افزود: شایسته است که تمام فعالیت‌های معاونین پرورشی و مربیان تربیتی در مدارس حول این 7 محور صورت پذیرد.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری بیان کرد: تشکل‌های پیشتازان، هلال احمر، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و بسیج دانش‌آموزی بازوان محرک فعالیت در مدارس هستند.

موسی‌لو گفت: اگر فعالیت‌های این تشکل‌ها روحیه و هویت بسیجی به خود بگیرند آن وقت است که در موقعیت تراز انقلاب اسلامی قابل عرضه خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: ما شاید فرهنگ جهاد و شهادت را از نزدیک لمس کرده باشیم، ولی دانش‌آموزان ما در دوران دفاع مقدس حضور نداشتند و وظیفه شرعی و اخلاقی ماست که دانش‌آموزان را با این 7 فرهنگ آشنا کنیم.
این مقام مسئول از مربیان معاون پرورشی خواست تا با تشویق، ترغیب و شناساندن هر چه بهتر مسابقات فرهنگی‌، هنری، قرآن و عترت دانش‌آموزان را بیش از پیش در حرکت‌های پویای قرآنی و ظهور خلاقیت‌های هنری یاری کنند تا شهرری جایگاه حقیقی خود را در استان دوباره بازیابد.

خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار