همایش تجلیل از دانش‌آموزان دختر برگزیده مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری صومعه‌سرا برگزار شد

رشت (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان از 218 دانش‌آموز دختر برگزیده مسابقات قرآنی و فرهنگی، هنری شهرستان صومعه‌سرا تجلیل شد

کد مطلب: ۱۲۳۵۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از دانش‌آموزان دختر برگزیده مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری صومعه‌سرا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، مراسم تجلیل از دانش‌آموزان دختر برگزیده مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری شهرستان صومعه‌سرا با حضور جمیل عباسی غریب، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام والمسلمین راشدی نوری امام جمعه شهرستان صومعه‌سرا، سرهنگ زارع جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، حسین بالو مدیر آموزش و پرورش و مسئولین و رؤسای سایر ادارات شهرستان در سالن فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا برگزار شد.

در این مراسم از ۲۱۸ دانش‌‌آموز دختر حائز رتبه‌های اول تا سوم کشوری و استانی و رتبه‌های اول شهرستانی در مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در سال تحصیلی گذشته دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان صومعه‌سرا در مسابقات قرآنی و فرهنگی، هنری حائز 20 رتبه‌ برتر کشوری، 198 رتبه‌ اول تا سوم استانی و 600 رتبه‌ اول تا سوم شهرستانی شدند.

عباسی غریب، معاون پرورشی و فرهنگی استان گیلان با اشاره به حکایت سعدی شیرازی پیرامون اهمیت هنر، به هنرمندان دانش آموزان سفارش کرد تا قدر و جایگاه خود را بدانند و در راهی که قدم گذاشته اند مصمم و با پشتکار ادامه دهند.

وی از اولیاء دانش آموزان بخاطر اینکه حامی فرزندان خود در این مسیر هستند تجلیل کرد.

معاون پرورشی استان خطاب به دانش آموزان برگزیده قرآن، عترت و نماز گفت: به اینکه مسلمان هستید و در یک خانواده معتقد پابه عرصه گیتی نهادید افتخار کنید و با تدبر در قرآن کریم کوشا و شاداب در تفسیر قرآن بکوشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار