معاون وزیر: «حسین علیمرادی» الگو و سرآمد جوانان است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، با صدور پیامی به مناسبت دومین سالروز درگذشت زنده یاد حسین علیمرادی» گفت وی الگو و سرآمد جوانان، مردان و زنان نیک‌اندیش و همه افرادی است که دل در گرو خدمت به مردم دارند.

کد مطلب: ۱۲۳۵۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون وزیر: «حسین علیمرادی» الگو و سرآمد جوانان است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش در دومین سالروز درگذشت زنده یاد «حسین علیمرادی» پیامی صادر کرد.

متن پیام وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هشتم آذرماه سالروز درگذشت جوانی از نسل سوم انقلاب اسلامی است که امروز الگو و سرآمد همه جوانان، مردان و زنان نیک اندیش و همه کسانی است که دل در گرو خدمت به مردم دارند، «زنده یاد حسین علیمرادی جوان جهادگر مدرسه‌ساز».

«حسین علیمرادی» آینه تمام نمای یک جوان جهادگر نیک اندیش بود که با اخلاص و پشتکار و برخورداری از روحیه نقادانه و مطالبه‌گرانه بسیاری از مسئولین را هم به چالش کشید و به تکاپو واداشت. او که در راه کمک به مردم محروم سیستان و بلوچستان و زدودن زنگارهای جهل از ذهن کودکان و نوجوانان قدم در راه مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری گذاشت و جان خود را در این مسیر تقدیم کرد و شهید راه خدمت شد.

«دست یاری به دشت یاری» یادگار ارزشمند حسین علیرادی و دوستان جهادگر و خیرش است، که امروزه در استان سیستان و بلوچستان و به ویژه منطقه دشت یاری ثمره تلاش های او را می بینیم. صدها کلاس درسی که با تلاش او و همراهی خیران ساخته شده باقیات الصالحات اوست و این راه همچنان ادامه دارد.

امروزه نام و یاد و راه او در مجموعه نظام تعلیم و تربیت و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همواره جاودان و افتخارآمیز است، ما وظیفه خویش می دانیم که در ترویج و بزرگداشت همت و جهاد ماندگار این جوان نیک اندیش ونیک کردار بکوشیم و اندیشه او را زنده نگه داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار