بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی در ناحیه2 استان اصفهان برگزار شد

اصفهان(پانا) _ همزمان با مدارس سراسر کشور بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس ناحیه دو اجرا شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی در ناحیه2 استان اصفهان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور بیست وسومین مانور زلزله وایمنی در مدارس ناحیه دو اجرا گردید. این مانور باحضور بهزاد نژاد معاون آموزش متوسطه ناحیه دو ، ابوالحسنی معاون پرورشی وتربیت بدنی ناحیه، حقیقی کارشناس مسئول آموزش متوسطه دوره اول و کارشناسان حوزه سازمان دانش آموزی در دبیرستان پسرانه متوسطه دوره اول نجفی اجرا شد.

اصغر ابوالحسنی معاون پرورشی وتربیت بدنی ناحیه دو تاکید کرد:برگزاری مانور های نمایشی زلزله جهت آشنایی دانش آموزان با پدیده ی طبیعی زلزله که هرساله در نقاط مختلف کره زمین و بدون هشدار قبلی به وقوع می پیوندد وکشور ایران با قرار گرفتن در منطقه زلزله ،ازاین امر مستثنی نیست و این مانورها می تواند بسیار مفید و کارگشا باشد .

وی در ادامه افزود:مانور زلزله و ایمنی با هدف ایجاد آمادگی های لازم در برابر زلزله و در نهایت کاهش تلفات و خسارات ناشی ازآن است .

معاون پرورشی وتربیت بدنی ناحیه یادآور شد:حفظ آرامش و خونسردی مهم ترین فاکتور در هنگام وقوع بلایای طبیعی مانند زلزله است که می تواند تا حدود بسیار زیادی از لطمات وارده جلوگیری نماید.

در پایان دانش آموزان وهمکاران فرهنگی در مرحله پناهگیری به محض پخش آژیر، در مکان‌های مناسب مانند زیر صندلی، گوشه دیوارهای داخلی حیاط مدرسه، پناه گرفته و تا اتمام آژیر در آن محل باقی ماندند.

خبرنگار:طیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار