مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ استان اصفهان:

آموزش و پرورش نقش چشمگیری در زمینه ارتقای دانش عمومی و آگاهی‌بخشی در مقابل زلزله دارد

آمادگی، دانش، عمل و حفظ خونسردی از اهداف مانور سراسری زلزله است

اصفهان ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اصفهان گفت آموزش و پرورش نقش بسیار چشمگیر و فزاینده‌ای در زمینه ارتقای دانش عمومی و آگاهی‌بخشی از جمله در مقابل زلزله دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش نقش چشمگیری در زمینه ارتقای دانش عمومی و آگاهی‌بخشی در مقابل زلزله دارد

محمدرضا نظریان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 استان اصفهان ضمن خرسندی از برگزاری این همایش در این منطقه گفت: دانش آموزان چه در منزل و چه در مدرسه جزء گروه هایی هستند که به عنوان جامعه هدف در برگزاری مانور محسوب می‌شوند. با ترویج این فرهنگ بسیار خوب و با انجام این آموزش ها در مدرسه به دو صورت حضوری و مجازی می‌توانیم این آمادگی را ایجاد کنیم که هم دانش آموزان، هم جامعه در مقابل حوادث و بلایای طبیعی از جمله زلزله ایمنی داشته باشند و این باعث خرسندی است.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش نقش بسیار چشمگیر و فزاینده ای را در زمینه ارتقای دانش عمومی و آگاهی بخشی از جمله در مقابل زلزله دارد. از جمله مسائل مهم به وجود آوردن آمادگی در شرایط بحرانی برای دانش آموزان است. امروز با هدف تدبیر اندیشی در راستای آمادگی و رسیدگی به مسائل در مقابل حوادث مهم گرد هم آمده ایم.
نظریان با تاکید بر اهمیت علم اندوزی دانش آموزان در این راستا گفت: آمادگی، دانش، عمل و حفظ خونسردی از اهداف مانور سراسری زلزله است.

خبرنگاران : روشا حسن خانی، سام سالحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار