معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در مانور سراسری زلزله و ایمنی عنوان کرد:

برگزاری مانور زلزله و افزایش آگاهی دانش‌آموزان از مزایای آموزش حضوری در مدارس است

ملارد (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در مانور سراسری زلزله و ایمنی آموزشگاه عطیه(۲) شهرستان ملارد، بر امتیازات آموزش حضوری نسبت به آموزش مجازی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور زلزله  و  افزایش آگاهی دانش‌آموزان از مزایای آموزش حضوری در مدارس است

بهروز هاشمی، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، طی سخنانی در پایلوت استانی مانور زلزله در ملارد، بیان کرد: از اسفندماه سال ۸۹، ما از حضور دانش‌آموزان در مدارس محروم بودیم اما با شعار هر چند مدارس تعطیل است، اما آموزش و پرورش تعطیل نیست، تاکنون ادامه دادیم.

وی ادامه داد: طی این مدت، تمام کارشناسان به اتفاق اذعان داشتند که آسیب‌های آشکار و نهان زیادی به آموزش و پرورش وارد شد، نبود دانش‌آموزان در مدارس، عدم ارتباط حضوری بین دانش‌آموزان و مسئولان مدارس، آموزش مسائل مختلف و افت نمرات دانش‌آموزان در امتحانات نهایی از مهم‌ترین این آسیب‌ها بود.

هاشمی افزود: خوشبختانه پس از گذشت 20 ماه از این شرایط و کنار هم نبودن معلمان و دانش‌آموزان، اکنون این شرایط فراهم شده و حضور همه ارگان‌ها در کنار هم به صورت عملی و حضوری به دانش‌آموزان یاد می‌دهد که در کنار هم درس بخوانند و مطالب کاربردی و اجتماعی زیادی را یاد بگیرند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستانهای تهران خاطرنشان کرد: یادگیری مطالب اجتماعی و زندگی، همراهی و همدلی در سختی‌ها و مشکلات جزو اهداف سند تحول بنیادین است و با حضور دانش‌آموزان در این مانور سراسری زلزله، این هدف مهم، تمرین شد.

هاشمی در پایان از همراهی و اتحاد همه نهادهای دخیل در این مانور قدردانی کرده و گفت: هدف این مانور، ایجاد جامعه تاب‌آور است، جامعه‌ای که در شرایط بحرانی بتواند از خود مراقبت کند و یکی از وظایف اصلی آموزش و پرورش، آموزش این نکات با جامعه آماری بزرگتر است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار