نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی در استان زنجان برگزار می‌شود

زنجان (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی از 9 لغایت 12 آذر ماه در استان زنجان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۲۳۴۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی در استان زنجان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره صمت استان زنجان، ناصر فغفوری اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات معدنی و راهسازی، خدمات و تجهیزات وابسته با حضور 86 شرکت‌کننده از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان از استان های تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمان، البرز، فارس، لرستان، اصفهان، یزد و زنجان هستند.

این مقام مسئول هدف از برگزاری نمایشگاه را تکمیل زنجیره تولید برای دستیابی به محصولات و خدمات با ارزش افزوده بالاتر دانست و یادآور شد: دستیابی به آخرین فناوری های نوین و ارائه ماشین آلات و تجهیزات معدنی و راه‌سازی و افزایش تولید مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی به صورت مستمر و قابل اطمینان از جمله سایر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

فغفوری، توسعه صنایع بالادستی و پایین‌دستی معدن و صنایع معدنی به منظور افزایش صادرات، انتقال و ارتقاء دانش و فناوری و توسعه تکنولوژی ساخت داخل با رویکرد بومی‌سازی و نیز ارتقاء سطح ایمنی در معادن و مدیریت اقتصاد در صنایع فلزات غیرآهنی را از دیگر اهداف این نمایشگاه عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: این نمایشگاه در مساحت 5 هزار مترمربع فضای مسقف نمایشگاه بین المللی کاسپین برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار