فولادوند در کمیته هماهنگی و پشتیبانی توسعه آموزش و پرورش استثنایی عنوان کرد:

 مناسب‌سازی فضاهای آموزشی برای حضور دانش‌آموزان با نیازهای ویژه درمدارس خاص و مدارس پذیرا

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی توسعه آموزش و پرورش استثنایی ضمن اعلام خبر افتتاح ٣ واحد آموزشی مختص دانش‌آموزان استثنایی؛ بر اهمیت  مناسب‌سازی فضاهای آموزشی برای حضور دانش‌آموزان با نیازهای ویژه درمدارس خاص و مدارس پذیرا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
 مناسب‌سازی فضاهای آموزشی برای حضور دانش‌آموزان با نیازهای ویژه درمدارس خاص و مدارس پذیرا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادوند؛ در کمیته هماهنگی و پشتیبانی توسعه آموزش و پرورش استثنایی؛ با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار دانش آموز شهید و ۵ هزار فرهنگی شهید با اشاره به اهمیت مناسب سازی فضاهای آموزشی برای حضور دانش آموزان با نیازهای ویژه در مدارس خاص و مدارس پذیرا؛ در خصوص هم‌افزایی و انسجام میان دستگاه های مرتبط با آموزش و پرورش و آموزش و پرورش و تسهیل فرآیند در اجتماعی شدن آموزش و پرورش استثنایی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی منطقه‌ای تصریح کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از افتتاح ٣ واحد آموزشی مختص دانش آموزان استثنایی خبر داد و خواستار مناسب سازی و استانداردسازی سالن های ورزشی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه شد.

در این نشست سیاست های کلی کمیته توسط شهناز کریمی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آموزش و پرورش شهر تهران تشریح شد و محدوده فعالیت ها معین شد.

همچنین رضائی معاونت توسعه و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران نیز با اشاره به تلاش های صورت گرفته پیرامون؛ افتتاح سریع سه مدرسه ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه اظهار کرد: خدمت به این قشر آسیب پذیر و تعمیر و تجهیز مدارس استثنایی با جدیت پیگیری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار