معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه:

تنها دغدغه خبرنگاران کاهش مشکلات مردم است

میانه (پانا)-معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان این که برای توسعه شهرستان در فرمانداری میانه به روی هر کسی با هر دیدگاه و جناحی باز است، بر اهمیت اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت خبرنگاران تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تنها دغدغه خبرنگاران کاهش مشکلات مردم است
مسعود سعادتی در نشست خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان با بیان این که همه خبرنگاران و فعالان رسانه ای و جازی شهرستان علی رغم تفاوت در دیدگاه و سلیقه در حل مشکلات شهرستان و مردم آن هم راستا و هم جهت بوده و تنها دغدغه شان کمک به کاهش مشکلات آنهاست اضافه کرد: باید با ایجاد تفاهم و وحدت در بین خود و مسوولین به اهداف عالی خدمت رسانی و رشد و توسعه شهرستان دست یابیم.
وی با اشاره به جایگاه شهرستان میانه در حوزه اخبار و اطلاعات گفت: حضور و فعالیت خبرنگاران شهرستان میانه قابل توجه و چشمگیر است و باید از این ظرفیت به نفع شهرستان و توسعه آن بره لازم را ببریم.
سعادتی با تاکید بر نقش رسانه و مطبوعات در جوامع امروز اضافه کرد: از منطق دین و اسلامی شفافیت، صراحت و صادق بودن از ارکان اساسی حکومت به شمار می روند .
وی افزود: با پیچیدگی امر حاکمیت در این دوران جز با کمک رسانه های مستقل منصف و دلسوز نمی توان به مردم سالاری تحقق بخشید.
وی رشد منطقه، عمران و آبادانی بیشتر، کاهش بیکاری، الفت بین مسوولین و کاهش اختلافات را از جمله اهداف مشترک فرمانداری، اصحاب رسانه و همه مردم شهرستان عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد که با تعامل و همراهی هم و در حد توان بتوانیم در رسیدن به این اهداف موفق عمل کنیم.
فرماندار ویژه میانه با اشاره به اینکه شهر میانه نماد و ویترین شهرستان به شمار می رود زیباسازی داخل و ورودی و خروجی آن را ضرورتی برای شناساندن شهرستان و نماد توسعه آن ذکر کرد و افزود: باید عمران و آبادی را از خود شهر میانه و زیباسازی آن شروع کنیم.

در این دیدار که از خبرنگاران خبرگزاری پانا هم حضور داشتند مسعود رضائی خبرنگار و مدرس دوره های خبرگزاری پانا ضمن تبریک انتصاب مسعود سعادتی به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: بعد از گذشت پنج سال از فعالیت خبرگزاری پانا در شهرستان شاهد شکوفایی این رسانه دانش آموزی و پذیرش آن توسط اصحاب رسانه و سایر مسئولین ادارات و سازمان ها هستیم.

وی ضمن قدردانی از حمایت های ارزشمند محمدرضا مشایخی فرماندار سابق شهرستان میانه در ایجاد بسترهای نقش آفرینی خبرنگاران دانش آموز در انعکاس اخبار و فعالیت های شهرستان، افزود: با توجه به اشراف فرماندار وقت شهرستان میانه به حوزه تعلیم و تربیت و اهمیت این رسانه در تربیت خبرنگارانی متعهد و خلاق خواستار تداوم حمایت از دانش آموزان خبرنگار در رشد و نمو فعالیت های این رسانه در شهرستان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار