اعلام برنامه‌های گرامیداشت روز مجلس

تهران (پانا) - سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح برنامه‌های گرامیداشت روز مجلس، از برگزاری نشست‌های جداگانه اعضای هیات دولت و اعضای شورای عالی قضایی با نمایندگان در صحن مجلس و برگزاری نشست خبری رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه‌های گرامیداشت روز مجلس

سیدنظام‌الدین موسوی در جمع خبرنگاران، با اشاره به 10 آذر، سالروز شهادت شهید مدرس که روز مجلس نامگذاری شده است ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله سیدحسن مدرس و همه شهدای عرصه قانون‌گذاری، گفت: به مناسبت این روز، در هفته پیش رو برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده تا مردم با دستاوردهای مهم مجلس یازدهم آشنا شوند.

وی افزود: در همین زمینه روز یکشنبه 7 آذر، رئیس قوه قضاییه و اعضای شورای عالی قضایی کشور در صحن مجلس شورای اسلامی نشست مشترکی را با نمایندگان برگزار خواهند کرد که می‌تواند به همگرایی بیشتر دو قوه بینجامد.

موسوی اضافه کرد: همچنین اعضای هیات دولت نیز به اتفاق رئیس‌جمهوری روز چهارشنبه در صحن علنی مجلس حضور می‌یابند تا نشست مشترک مجلس و دولت برای بررسی مسائل مختلف و همگرایی دو قوه مجریه و مقننه در موضوعات مختلف برگزار شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس همچنین با اشاره به همکاری صداوسیما با مجلس شورای اسلامی و تقدیر از رویکرد جدید این سازمان، از افزایش میزان پخش زنده جلسات علنی مجلس شورای اسلامی از شبکه خبر، خبر داد و گفت: همچنین در هفته پیش رو رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در ویژه برنامه‌های زنده این شبکه که از محل بهارستان پخش می‌شود، حضور یافته و به ارائه اقدامات کمیسیون‌های خود می‌پردازند.

موسوی از حضور رئیس مجلس در برنامه گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم برای تشریح اقدامات مجلس خبر داد و گفت: آقای قالیباف همچنین هفته آینده در نشست خبری، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران خواهد بود.

وی همچنین از حضور محمدباقر قالیباف در شهرستان کاشمر محل آرامگاه شهید مدرس خبر داد و گفت: در این شهر نیز ویژه برنامه‌ای به مناسبت روز مجلس و گرامیداشت یاد شهید مدرس برگزار خواهد شد که میهمان ویژه آن رئیس مجلس خواهد بود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس یادآور شد: همچنین در نشست علنی فردا نیز طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برگزار خواهد شد که با توجه به حضور رئیس‌جمهوری در ترکمنستان، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهوری در مجلس حضور خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار