آیین گرامیداشت یکمین سالگرد در‌گذشت مرحوم مجید جعفری در گتوند

اهواز (پانا)- با حضور اسماعیل بحری‌زاده قائم مقام سازمان دانش‌آموزی، اردشیر دهقانی معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی،علی نقی یزدان پناه مشاور سازمان دانش‌آموزی و جمعی از پیشتازان  آیین گرامیداشت یکمین سالگرد در گذشت  این مربی در گتوند برگزارشد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین گرامیداشت یکمین سالگرد در‌گذشت مرحوم مجید جعفری در گتوند

محمد رحیم کریمی در گفت و گو با پانا در این باره افزود: با توجه به تقارن برگزاری نشست بازمهندسی اصول و فرایندهای اجرایی تشکیلات پیشتازان با یکمین سالگرد درگذشت مربی فقید شادروان مجید جعفری ،با هماهمنگی انجام شده با خانواده ایشان مقرر شد که مسئولین سازمان دانش آموزی کشور و جمعی از پیشتازان استانی جهت ادای احترام به این مدرس ققید بر آرامگاه وی حاضر شوند که خوشبختانه این برنامه باحال هوای بسیار معنوی و خاصی برگزار شد که امیدواریم توانسته باشیم مراتب تسلی خاطر بازماندگان این فقید گرانقدر فراهم کرده باشیم.

مدیر سازمان دانش آموزی استان خوزستان همچنین یادآور شد: با حکم علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش نشانهای افتخاری رتبه مدرس پیشتاز ملی و افتخار راهبردی تشکیلاتی مدرسان پیشتاز سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران به خانواده ایشان اعطا شد.

گفتنی است مرحوم مجید جعفری از مربیان و مدرسان کشوری پیشکسوت تشکیلات سازمان دانش آموزی خوزستان بود که سال گذشته براثر ابتلا به کرونا دیار باقی شتافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار