مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه:

تهرانی‌ها از مترو استفاده کنند تا آلودگی هوا کم شود

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی برای کاهش آلودگی هوا سخن گفت.

کد مطلب: ۱۲۳۴۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تهرانی‌ها از مترو استفاده کنند تا آلودگی هوا کم شود

به گزارش ایرنا، مهدی شایسته اصل روز جمعه در بازدید سرزده از ناوگان مترو تهران گفت: در شرایطی که آلودگی هوای تهران رو به افزایش است باید با خدمت رسانی مناسب زمینه ساز تشویق شهروندان به استفاده از این ناوگان ریلی باشیم.

وی افزود: روز و ساعت کاری برای بررسی کاستی ها و رفع کمبودهای ایستگاه های مترو تهران و بهبود خدمات رسانی به شهروندان، معنا ندارد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با پورصادق مسئول ایستگاه مدافع سلامت دیدار و از نزدیک مشکلات و خواسته های کارکنان امور ایستگاه ها را شنید.

وی خاطر نشان کرد: از بلند پایه ترین مقام خدمتگزار تا خدوم ترین آنها از هیچ روز و ساعتی برای خدمت به مردم نباید غفلت کنند و نگاه حاضر و ناظر خداوند و شهروندان را همواره براعمال خود قاضی بدانند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه افزود: شهروندان تهرانی و کارکنان این شرکت بدانند از این به بعد هر لحظه می توانند حضور این خدمتگزارشان را در کنار خود بدون هیچ فاصله و واسطه ای حس کنند.

وی ادامه داد: ایستگاه مدافعان سلامت در خط هفت مترو تهران به علت مجاورت با کانون‌های جمعیتی نظیر خیابان ستارخان، باقرخان و محدوده تونل و میدان توحید از اهمیت بسیاری به لحاظ جابه‌جایی مسافران است.

شایسته اصل با اشاره به اینکه آغاز طرح ترافیک از محدوده ایستگاه مدافعان سلامت آغاز می شود خاطرنشان کرد: باید با خدمات رسانی هرچه بهتر کاری کنیم تا شهروندان تهرانی تشویق شوند با استفاده از مترو به مرکز شهر به مقاصد مورد نظر خود ادامه مسیر دهند.

خط ۷ مترویگ تهران به‌ طول ۲۷ کیلومتر و با دارا بودن ۲۲ ایستگاه، از ورزشگاه جهان پهلوان تختی در جنوب شرق تهران آغاز و پس از عبور از مناطق پر جمعیتی مانند بزرگراه شهید آیت‌الله محلاتی، خیابان مولوی، خیابان هلال احمر، خیابان قزوین، بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان آزادی، میدان توحید، برج و بیمارستان میلادتهران و میدان صنعت، به میدان کتاب در سعادت‌آباد ختم می‌شود.که در حال حاضر ۱۶ ایستگاه آن به بهره برداری رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار