وزیر بهداشت:‌ تاکنون 104 میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است

تهران (پانا) - وزیر بهداشت گفت تاکنون حدود ۱۵۰ میلیون دُز واکسن خارجی و ۲۰ میلیون دُز واکسن داخلی تامین و حدود ۱۰۴ میلیون دُز انواع واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. 

کد مطلب: ۱۲۳۳۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
وزیر بهداشت:‌ تاکنون 104 میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است

به گزارش وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از این مرکز واکسیناسیون و بیمارستان شهید رجایی کرج ضمن تقدیر از دست اندرکاران واکسیناسیون و تولید کنندگان داخلی واکسن کرونا، گفت: استقبال مردم کرج از واکسن کرونا خوب بوده و امروز می بینیم که جمعیت زیادی برای تزریق واکسن به این مرکز واکسیناسیون مراجعه کرده اند و باید از مردم تشکر کنیم که به وزارت بهداشت اعتماد و اطمینان دارند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در دنیا ثابت شده که در کشورهایی که پوشش واکسیناسیون خوب بوده، میزان مرگ و میر مردم خیلی کاهش یافته و امیدواریم که با استقبال مردم، میزان گرفتاری مردم با کرونا، کمتر شود البته پایان پاندمی کرونا، مساله ای جهانی است و مختص به ایران نیست اما باید خودمان را برای مقابله با آن آماده و ایمن کنیم و واکسیناسیون یکی از راه های مطمئن برای این کار است.

وی گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه کاهش یافته که البته می تواند ناشی از خستگی مردم باشد اما رسانه ها باید بیشتر در این زمینه کار و فرهنگسازی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار