مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴:

رسالت بسیج در گام دوم انقلاب، تحقق دولت اسلامی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴، رسالت بسیج را در گام دوم انقلاب، تحقق دولت اسلامی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۳۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
رسالت بسیج در گام دوم انقلاب، تحقق دولت اسلامی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی است

سعید جهانشاهی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج، یک حرکت احساسی نیست بلکه نشان از یک دوراندیشی دارد.

وی در ادامه گفت: بسیج یک حرکت مردمی است. هر جا که بسیجی پا به عرصه بگذارد، توفیق خدمت و موفقیت، صد در صد تضمین شده است. تفکر بسیجی تفکرات برآمده از جان فشانی و تفکرات انقلابی است.

وی افزود: بسیج همواره ایفاگر نقش‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز بوده و با حضور آگاهانه، شجاعانه و پیشتازانه خود در عرصه‌های مختلف نیاز کشور، توانسته است تثبیت، تداوم، ماندگاری، پیشرفت و قدرت‌افزایی برای انقلاب و نظام را در همراهی با سایر نیروهای انقلاب رقم زند.

وی خاطرنشان کرد: رمز و عامل پایداری انقلاب اسلامی ایران، نیروی بسیج است و بسیج در تمام صحنه‌های انقلاب حضوری درخشان داشته است.

جهانشاهی بیان کرد: رسالت بسیج در گام دوم انقلاب، تحقق بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق دولت اسلامی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی است و این تشکیلات مردم پایه باید در عرصه‌هایی نقش آفرینی کند که آن عرصه‌ها بستر تحقق گام دوم است.

وی در پایان گفت: بسیجیان دارای ویژگی‌های زیادی هستند و با داشتن بصیرت و دشمن شناسی در عرصه‌های مهم، اثرگذار بوده و خواهند بود.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ زهرا اسماعیل پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار